مبارزات KL Rahul با نرخ ضربه پس از 32 توپ 39 در مقابل RR ادامه دارد.

KL Rahul، کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز (LSG) پس از اخراج 39 توپ از 32 توپ در برابر راجستان رویالز (RR) در جیپور در روز چهارشنبه، به مبارزه با میزان ضربات خود در فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) ادامه داد.

در چند ماه گذشته، نرخ ضربه راهول در T20s موضوع بحث بوده است. در حالی که راهول اخیراً مقابل پنجاب کینگز 74 گل زده بود، ضربه او در 56 تحویل و نرخ ضربه 132.14 بود.

نرخ ضربه راهول تا اینجای فصل یک نگرانی بزرگ برای LSG بوده است، و نرخ ضربه کلی او در IPL 2023 تاکنون، خواندن خوشایندی را ایجاد نکرده است.

راهول تاکنون 191 دوش از شش مسابقه به ثمر رسانده است، اما با نرخ ضربه فقط 115.76. این حتی کمتر از نرخ ضربه سیکندررضا 127.41 و سام کوران 124.19 است.

فرم اخیر راهول با خفاش نیز کمکی به پرونده او نمی کند. راهول در چهار مسابقه دیگر قبل از آن امتیازات 8، 20، 25 و 18 را به خود اختصاص داده است. اینها نشان می دهد که در حالی که راهول در چند مورد شروع به کار کرده است، او در بیشتر موارد نتوانسته است آن را به ضربه های بزرگ تبدیل کند.

راهول در مقابل RCB در حذفی IPL 2022، 79 توپ از 58 توپ را با نرخ ضربه 136.21 به ثمر رساند. حتی در آن زمان، او به خاطر نرخ اعتصاب خود مورد انتقاد قرار گرفت و LSG در نهایت با 14 ران شکست به RCB رسید.

در حالی که سهواگ، قبل از بازی LSG مقابل RR، اظهار داشت که راهول از نظر میزان ضربه “به مراتب بهتر از سامسون” است، برخی دیگر، از جمله دودا گانش، بازیکن سابق کریکت، بر این عقیده بودند که راهول نمی تواند بدون هدف ادامه دهد. ضربه زدن به مدت طولانی

“KL Rahul باید در حد وسط بکوبد اگر او به این سبک آرام ادامه می دهد. تا زمانی که او رویکرد خود را اصلاح نکند و رویکرد 2018 خود را اتخاذ کند، نباید در T20s هند را باز کند. بسیار ساده. نمی‌توان چنین ضربات بی‌هدف و بدون فکر را برای مدت طولانی #IPL2023 تحمل کرد.»

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام