محمد امیر می گوید بازیکنان پاکستان از درخواست استراحت ترسیده اند و شکاف ارتباطی با مدیریت وجود دارد

محمد امیر ، سرباز پاکستان ، می گوید بازیکنان تیم ملی حتی وقتی که احساس خستگی می کنند ، به دلیل “شکاف ارتباطی” با مدیریت تیم ، احساس خستگی می کنند ، از درخواست وقت استراحت می ترسند.

امیر که از کریکت تست بازنشسته شده است تا کار خود را در قالب های کوتاه تر طولانی کند ، گفت که ارتباط و تفاهم باید بین بازیکنان و مدیریت بهتر باشد.

وی گفت: “مسئله این است كه اگر بازیكنی جرات داشته باشد كه در كریكت پاکستان بگوید كه می خواهد استراحت كند ، او را كنار می گذارند ، بنابراین بازیکنان از اینكه با مدیریت صحبت كنند می ترسند.”خبر یککانال

“یک طرز تفکر در کریکت پاکستان وجود دارد که بازیکنان از حذف شدن از تیم می ترسند. من فکر می کنم این شکاف ارتباطی باید بین بازیکنان و مدیریت برداشته شود.

وی گفت: “اگر بازیكنی می خواهد استراحت كند ، باید خوشحال شود كه در این باره با مدیریت صحبت می كند و آنها باید دیدگاه او را بفهمند و به جای رها كردن از تیم ، به او استراحت دهند.”

امیر که از سفر مداوم در نیوزلند دور شده بود ، بار دیگر تأکید کرد که تصمیم خود برای بازنشستگی از کریکت تست سال گذشته به یک بحث غیر ضروری تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: “میکی آرتور سرمربی ما بود و هرکسی می تواند این را از او بپرسد. من از سال 2017 به او می گفتم که اگر کار من کنترل نشود ، باید کریکت تست را ترک کنم.”

“پس از اعلام تصمیم من ، هیچ کس به مدت شش ماه با من در این باره صحبت نکرد و فقط وقتی تصمیم خود را از دست دادیم در استرالیا جنجال ایجاد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت تعمیر نقطه ای که برای وی در نظر گرفته بود ، افزود: “… مردم عقل سلیم ندارند تا شرایطی را که من پس از بازگشت به کریکت از تحریم پنج ساله داشتم درک کنند.”

امیر گفت که مردم پس از این ممنوعیت بدون هیچ گونه آموزش به کریکت بازگشتند ، مردم از اوضاع و احوال او پی بردند.

او ادعا كرد: “از بدن خود با مشكلاتي كه با چشم ، زانو و شانه ها روبرو هستم بپرسيد و من هميشه به آنها مي گفتم كه حجم كار من را كنترل كنيد.

“من به یاد می آورم که در اولین مسابقه جام جهانی با اسپاسم و پس از مصرف داروهای ضد درد بازی کردم.

“من فقط وقتی تصمیم گرفتم که از کریکت تست بازنشسته شوم که متوجه شدم بدنم نمی تواند آن را تحمل کند و اگر می خواستم کارم را طولانی کنم باید کاری انجام دهم. بنابراین تصمیم گرفتم کریکت تست را کنار بگذارم تا کارم را طولانی کنم.”

امیر همچنین ابراز تأسف کرد که دائماً به دلیل لکه بینی رفع قضاوت شد.

“بله آنچه در سال 2010 اتفاق افتاد اشتباه بود و من هزینه آن را با پنج سال بیرون از کریکت پرداخت کردم ، بنابراین من حتی نتوانستم مسابقات باشگاهی را انجام دهم. اما مردم هنوز هم قضاوت شما را بر اساس گذشته ، نه از زمان حال انجام می دهند.

وی گفت: “من فکر می کنم فقط خدا قدرت قضاوت دارد و من فقط معتقدم اگر وجدان شما پاک باشد اشکالی ندارد. اما منفی بودن بیشتر از مثبت بودن در کریکت پاکستان است.”