محمد حافظ ، پاکستانی ، می گوید که انتقادات به او کمک کرده تا به عنوان کریکت پیشرفت کند

کراچی: محمد حافظ ، کاپیتان پیشین پاکستان احساس می کند که انتقادات و س questionsالات درباره بازی او فقط او را تحریک کرده تا نسخه بهتری از خودش شود.

حافظ 40 ساله در گرگ و میش زندگی حرفه ای خود ، چندین نمایش عالی برای تیم های ملی و همچنین طرف های حق امتیاز T20 که برای آنها بازی می کند را تولید کرده است.

حافظ ، که در تیم پاکستان برای نیوزلند معرفی شده است ، گفت: “من همیشه به عنوان یک چالش بهتر عمل می کردم که با انتقادات یا س questionsالاتی درمورد سن و آینده خود روبرو شوم. این باعث شده است که من یک بازیکن بهتر شوم.” تور

تصویر پرونده محمد حافظ.  خبرگزاری فرانسه

تصویر پرونده محمد حافظ. خبرگزاری فرانسه

حافظ اکنون پس از بازنشستگی از کریکت تست چند سال پیش ، فقط کریکت توپ سفید بازی می کند.

منتخبان پاکستان اخیراً بزرگترهایی مانند شعیب مالک ، محمدامیر ، اسد شفیق را برای تور نیوزلند کنار گذاشتند اما حافظ را در گروه تورهای مختلف نگه داشتند.

وی افزود: “من همیشه با ذهن باز و بدون هیچ ترس و ترس از کسی کریکت بازی کرده ام. خوشحالم که حتی پس از رسیدن به 40 سالگی ، هنوز هم از بازی لذت می برم و همچنین به تیم هایم کمک می کنم.”

حافظ اظهار داشت که بازی را ادامه می دهد تا زمانی که احساس کند گرسنه موفقیت در بالاترین سطح را دارد.

حافظ گفت که به دنبال بازی در T20 World 2020 در هند است زیرا پاکستان طرف T20 خوبی را توسعه می دهد و با این رویداد بزرگ بهتر خواهد شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.