مداد خود را بردارید: با شروع فصل NBA در خارج از فصل ، تصمیمات اصلی برای رپتورز پیش بینی می شود

هر سال ، یک کلیشه وجود دارد که در پایان مهلت تجارت می شنوید: “مداد خود را بگذار”.

روز دوشنبه ، با لغو توقف معاملات لیگ در ظهر ET ، مدیران کل NBA برعکس عمل کردند و مداد خود را برداشتند. و با توجه به اینکه بیش از 9 ماه از مجاز بودن معاملات گذشته است ، ممکن است این مدادها نیاز به کمی تراشکاری داشته باشند.

در حال حاضر ، تالار مشهور آینده کریس پل از شهر اوکلاهما به ققنوس منتقل شد.

در پایان هفته ، کل لیگ می تواند بسیار متفاوت به نظر برسد. پیش نویس – مطلبی جذاب و بدون گزینه اصلی اجماع – روز چهارشنبه برگزار می شود و مذاکرات آژانس رایگان – زمانی که بازیکنان به طور غیر رسمی با قراردادها موافقت می کنند – جمعه آغاز می شود.

برای تورنتو رپتورز ، این می تواند به معنی یک لیست نامناسب باشد. همچنین می تواند به وضعیت موجود ختم شود. این تیم دارای سه بازیکن آزاد قابل توجه است: فرد ون ولت ، مارک گاسول و سرژ ایباکا. همکاران Rondae Hollis-Jefferson و Chris Boucher نیز قرار است به بازار بیایند.

در همین حال ، کایل لوری فقط یک سال از قراردادش باقی مانده است و نورمن پاول می تواند پس از سال از معامله خود انصراف دهد. پاسکال سیاکام تنها رپتور است که با قراردادی تضمین شده برای فصل 22-2201 قرارداد بسته است.

وضعیت رپتورها در لیگی که بازیکنان و تیم ها به معاملات کوتاه مدت و انعطاف پذیری اهمیت می دهند ، آنچنان بی نظیر نیست ، اما این موضوع نشان می دهد که تغییرات سریع در NBA سریع است. تا روز جمعه ، رپتورها فقط می توانند فقط دو بازیکن چرخشی از لیست قهرمانی 2019 خود باشند.

VanVleet بزرگترین ضرر است. او احتمالاً محافظ برتر بازار است و می تواند در معاملات بعدی خود 20 میلیون دلار آمریکا یا بیشتر در هر فصل سفارش دهد. اخیراً ، او در پادکست به محافظ نیو اورلئان پلیکان در پادکست به جی جی جی ردیک گفت که یک قهرمانی را از آن خود کرده و اکنون “زمان نقدینگی است.”

همچنین در پادکست ، VanVleet برعکس تنظیمات نگهبان دو گانه ای که فصل گذشته با لوری داشت ، علاقه مند بود تیم خود را به عنوان گارد سرب اداره کند. این همان کاربرد است که تجزیه ارزش VanVleet را دشوار می کند.

با 20 میلیون دلار در هر فصل ، بازیکن 26 ساله به عنوان یک نگهبان شماره 1 واقعی دستمزد می گیرد – تنها مسئله این است که او هرگز این شانس را نداشته است که نشان دهد می تواند به طور موثر یکی باشد.

جالب اینجاست که این مسئله برای خواستگاران خارجی بیشتر از رپتورها مشکل دارد ، زیرا آنها قبلاً می دانند VanVleet چگونه در سیستم خود بهتر استفاده می شود.

تیم هایی مانند دیترویت و نیویورک ، هر دو مکان بالقوه فرود VanVleet ، احتمالاً طراحی هایی را بر عهده دارند که وی وظایف هدایت توپ را به عهده بگیرد. تصور می شد ققنوس قبل از فرود پاول علاقه مند است.

تماشا کنید | اوجیری می خواهد رپتورز در تورنتو بازی کند:

رئیس جمهور تورنتو رپتورز ، ماسای اوجیری ، به شبکه The CBC پیوست و در آنجا به بررسی دلایل بازگشت NBA برای بازی در تورنتو در فصل آینده پرداخت. 2:17

در همین حال ، رپتورها یک دلیل عمده دارند که چرا برای نگه داشتن مرد خود فقط هزینه زیادی پرداخت نمی کنند: جیانیس آنتتوکونمپو.

یونان فریك یك سال از قرارداد فعلی خود با میلواوكی باكس باقی مانده است ، آنها قصد دارند برای مدت پنج سال به او تمدید كنند كه حدود 230 میلیون دلار ارزش دارد. Antetokounmpo تا 21 دسامبر – یک روز قبل از فصل – فرصت دارد قرارداد را امضا کند ، در غیر این صورت تا قبل از پایان فصل نمی تواند دوباره با باکس امضا کند.

رپتورز یکی از معدود تیم هایی است که شایعه می شود در فصل بعد در حال جستجوی Antetokounmpo است ، اما باید مراقب حفظ فضای زیر سقف حقوق برای متناسب با MVP دو بار باشد.

ظرف دو سال 20 میلیون دلار بالقوه VanVleet را به 31 میلیون دلار سیاكام اضافه كنید و این اتاق به سرعت فرسوده می شود ، خصوصاً وقتی كه شما تمدید قرارداد OG Anunoby را كه می تواند حدود 15 میلیون دلار در سال و گزینه پاول 11 میلیون دلاری باشد ، در نظر بگیرید.

اساساً ، Raptors در این فصل خارج از فصل با ایده حفظ فضای کافی برای خرید Antetokounmpo در تابستان سال آینده فعالیت می کنند. اگر Antetokounmpo با باکس تمدید شود ، گزینه های بیشتری برای تورنتو باز می شود. اما ایده آوردن سوپراستار در شمال مرز ، در حال حاضر برای تصویب بسیار جذاب است.

با چشم به آینده رقابت داشتن

با در نظر داشتن تمام این موارد ، رپتورزها همچنان دوست دارند در فصل آینده رقابت کنند. آنها یک بازی دور از رسیدن به فینال شرق در حباب بودند و یک بار دیگر برای قرار گرفتن در میان پنج نفر برتر کنفرانس برنامه ریزی کردند.

در پی آن هدف ، از دست دادن دو مرکز برتر تیم در گاسول و ایباکا کمک خواهد کرد. هر دو در مرحله قهرمانی نقش محوری داشتند ، گاسول در دور 2 جوئل امبیید را خاموش کرد و ایباکا به عنوان یک گلزن اصلی ثانویه ظاهر شد.

با این حال ، منطقی نیست که رپتورها برای نگه داشتن یک جفت مرکز که به احتمال زیاد هر دو از اوج خود گذشته اند ، پول بپردازند. بنابراین رپتورز چه کسی را باید نگه دارد؟

گاسول از ضریب هوشی بالای بسکتبال خود برای دفاع استثنایی و هوشمندانه استفاده می کند و حمله را تسهیل می کند ، اما دیگر یک گلزن یا ریباندر سطح بالا نیست. ایباکا در دفاع به ورزشکاری متکی است و حضور کمتری را در پست فراهم می کند ، اما او یک گلزن سازگارتر برای همراهی با بازی پاس بهتر خود است.

البته تصمیم در نهایت به خود گاسول و ایباکا بستگی دارد. صحبت از گاسول برای رفتن به لیگ حرفه ای اسپانیا بود ، هرچند که کمرنگ شد. در 35 سالگی ، او می تواند معاملات یک ساله را دنبال کند ، که مطابق با منافع رپتورز است. در همین حال ، طبق گزارشات ، لیکرز و نتس به ایباکا علاقه مند هستند ، وی ممکن است در 31 سالگی برای آخرین دستمزد بزرگ خود در NBA ارزش قائل شود.

خارج از بچه های خود ، رپتورها به عنوان بازیکنان بزرگ در آژانس رایگان فعالیت نمی کنند. با احتمالا هولیس-جفرسون در حال خروج از خانه است ، تورنتو ممکن است سعی کند پیش نویس پروژه احیای مجدد را برای پر کردن این نقش در یک قرارداد کم خطر و پاداش مناسب ارائه دهد.
و اگر این تیم به طور اتفاقی هر سه VanVleet ، Ibaka و Gasol را از دست بدهد ، برای حفظ رپتورز در رقابت با Lowry و Siakam خواهد بود.

در پیش نویس چهارشنبه ، رپتورز برای اولین بار از سال 2017 ، زمانی که Anunoby را انتخاب کرد ، انتخاب دور اول خود را برگزار می کند. قرار است تورنتو در مجموع 29 و 59 را انتخاب کند.

در عرض یک هفته ، باید اطلاعات بیشتری در مورد Raptors 2020-21 بدانیم.