مدیر عامل CSK تایید کرد که MS Dhoni تحت عمل جراحی موفقیت آمیز زانوی چپ در بمبئی قرار گرفت

چند روز پس از اینکه سوپر کینگز چنای را به پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر هند (IPL) رساند، ام اس دونی با موفقیت روی زانوی چپ خود در بمبئی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

خبر انجام عمل جراحی توسط کاسی ویسواناتان، مدیر اجرایی CSK، عصر پنجشنبه تایید شد و امیدها را برای حضور او در هفدهمین فصل IPL در سال آینده افزایش داد.

Dhoni از احمدآباد به بمبئی پرواز کرده بود، جایی که CSK با پنج ویکت گجرات تایتانز را در درگیری قله شکست داد و با جراح ارتوپد ورزشی، دکتر دینشاو پاردیوالا، عضو هیئت پزشکی BCCI، مشورت کرد. او سپس در بیمارستان کوکیلابن آمبانی در آندری غرب بمبئی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: بیش از 200 مجموع، بالاترین نرخ اجرا و آمار بیشتر از فصلی که به تازگی به پایان رسیده است

IPL

کوین پیترسن می گوید: IPL 2023: اگر این آخرین فصل MS Dhoni باشد، بسیار شگفت زده خواهم شد.

بله، دونی در بیمارستان کوکیلابن بمبئی در روز پنجشنبه یک عمل جراحی موفقیت آمیز زانو انجام داده است. حال او خوب است و عمل جراحی صبح انجام شد. من جزئیات ندارم من هنوز تمام جزئیات مربوط به ماهیت جراحی و چیزهای دیگر را دریافت نکرده ام.

بخوانید | MS Dhoni کاپیتان CSK چگونه مشکل زانو را در طول IPL 2023 مدیریت کرد

او یکی دو روز دیگر مرخص خواهد شد. او چند روز قبل از شروع توانبخشی گسترده اش استراحت می کرد. اکنون انتظار می رود که او زمان کافی برای بازی در IPL بعدی را داشته باشد.

دونی فصلی را که اخیراً به پایان رسیده بود، با بند سنگینی روی زانوی چپ خود بازی کرد و در حالی که مشکل کمی در انجام وظایف دروازه‌بانی نداشت، مواقعی دیده می‌شد که در حال لنگیدن در زمین بود، از جمله هنگام انجام یک دور افتخاری در اطراف MA Chidambaram. ورزشگاه در پایان آخرین بازی خانگی CSK در مرحله لیگ.

تماشا کنید: ضربه برق آسای Dhoni برای اخراج گیل در درگیری قهرمانی CSK-GT

در همین حال، دونی در مراسم معرفی پس از فینال با تاخیر باران، به برگزاری یک فصل دیگر در لیگ پر پول اشاره کرده بود.

کاپیتان سابق هند، که بیش از یک سال پس از آخرین حضور خود در پیراهن آبی، در آگوست 2020 اعلام بازنشستگی ملی خود کرده بود، انتظار می رفت در پایان فصل 2023 پرده های حرفه ای درخشان خود در IPL را پایین بیاورد و امضا کند. در اوج بود، به خصوص اگر چنای در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد.

با این حال، Dhoni به میزان عشقی که از ارتش زرد در فصل شانزدهم دریافت کرده بود، اشاره کرد و گفت که او می‌خواهد “چیزی را به هواداران پس بدهد” احتمالاً با یک فصل دیگر. با این حال، او اضافه کرد که حضورش در فصل بعد به وضعیت آمادگی جسمانی او بستگی دارد و او “شش، هفت ماه” فرصت دارد تا در مورد این موضوع تصمیم بگیرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام