مراسم افتتاحیه جایزه بزرگ ویتنام سال آینده پس از دستگیری شهردار سابق هانوی ، نگوین دوک چونگ ، تردید دارد

روز سه شنبه یک منبع خبری به خبرگزاری فرانسه گفت ، یک مقام بزرگ جایزه بزرگ ویتنام فرمول یک “ممکن است سال آینده اتفاق نیفتد” ، زیرا در گزارشی گفته شد که پس از دستگیری یک مقام اصلی ، این تقویم از تقویم 2021 حذف شده است.

مراسم افتتاحیه جایزه بزرگ ویتنام سال آینده پس از دستگیری شهردار سابق هانوی ، نگوین دوک چونگ ، تردید دارد

تصویر نمایندگی رویترز

هانوییک منبع گفت: مراسم افتتاحیه مسابقات فرمول یک ویتنام سال آینده “ممکن است اتفاق نیفتد” ، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه ، به عنوان یک گزارش گفت که این تقویم پس از دستگیری یک مقام اصلی از تقویم 2021 حذف شده است.

بعد از دستگیری نگوین دوک چونگ ، که شهردار هانوی و یکی از حامیان اصلی گرندپری بود ، شک و تردید در مورد این مسابقه بوجود آمد ، به اتهام فساد در ماه آگوست دستگیر شد.

یک منبع نزدیک به مسابقه به گفت: “بدون چونگ ، آینده مسابقه در هانوی غم انگیز است. ممکن است این اتفاق نیفتد.” خبرگزاری فرانسه به شرط ناشناس ماندن.

هیچ سخنی از مقامات ویتنامی در مورد اینکه آیا این مسابقه از آوریل به تعویق افتاده و سپس به دلیل آن لغو شده است ، اعلام نشده است ویروس کرونا ، اولین تاخیر خود را سال آینده انجام خواهد داد.

برخی از غرفه های تماشاگران از کنار پیست برداشته شده اند.

و بی بی سی گفت: تاریخ جایزه بزرگ ، 25 آوریل ، در یک برنامه 22 مسابقه ای 2021 که روز سه شنبه منتشر می شود ، خالی مانده است.

در این گزارش آمده است كه این اقدام با دستگیری چونگ ، كه معامله میزبانی مسابقه را انجام داده ، به اتهام “تخصیص اسناد مخفی دولت” انجام شده است.

سه نفر دیگر از جمله راننده وی در این پرونده دستگیر شدند که مربوط به گرندپری نیست.

چونگ 53 ساله دو هفته قبل از دستگیری به عنوان شهردار تعلیق شد. مدیر یک باره اداره پلیس هانوی در سال 2015 به عنوان رئیس کمیته مردمی هانوی منصوب شد.

ویتنام در فرمول یک ثبت نام کرد امیدوار است که جذابیت این ورزش بتواند منعکس کننده وضعیت اقتصادی این کشور باشد و چهره ثابت هانوی را تغییر شکل دهد ، همان کاری که برای سنگاپور انجام داده است.

ملت کمونیست در سال 2018 یک قرارداد 10 ساله با فرمول یک منعقد کرد. رسانه های دولتی گفتند که این هزینه سالانه 60 میلیون دلار برای کشور است.

این هزینه توسط بزرگترین مجتمع خصوصی کشور ، VinGroup ، که امیدوار بود با یک مسابقه شبانه خیره شود ، دریافت شده است.

مقامات گفتند که پیست 5.565 کیلومتری هانوی زودتر از موعد آماده شده است.

ویتنام ماه گذشته رسما جایزه بزرگ 2020 را لغو کرد ، زیرا تیم ها و هواداران از خارج از کشور می توانند شیوع جدیدی را ایجاد کنند کووید -19 .

از زمان بسته شدن مرزها در ماه مارس ، مقامات اجازه داده اند پروازهای تجاری بسیار کمی به ویتنام انجام شود و ویزاهای توریستی هنوز به حالت تعلیق درآمده اند.

این کشور برای دست زدن به خود به افتخارآمیزهایی دست یافته است ویروس کرونا ، فقط با 1215 مورد ثبت شده و بیش از دو ماه بدون انتقال جامعه.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.