مربی جنگجویان استیو کر در انتخابات ریاست جمهوری رأی می دهد ، اهمیت را به دیگران یادآوری می کند

مربی گلدن استیت واریورز استیو کر رأی خود را به صندوق انداخت ، سپس ساعاتی از وقت خود را صبح شنبه سپری کرد و به دیگران که از محل افت رأی در مرکز چیس در سانفرانسیسکو بازدید کردند ، سلام و احوالپرسی کرد.

کر برچسب های “من رأی دادم” با رنگ آبی ، با مضمون جنگجویان ، را برای مطابقت با آن لباس ورزشی خاکستری خود به دست داد.

کر گفت: “این یک روش آسان برای رأی دادن است ، من فقط رأی خود را رها کردم.” “ما در تلاشیم تا نه تنها اهمیت رأی دادن را به همه یادآوری كنیم ، بلكه تلاش می كنیم تا حد ممكن رأی خود را آسان كنیم. برای همه مهم است كه از این حق برخوردار باشند و دسترسی آسان داشته باشند.”

او با طرفداران عکس گرفت ، برای سلفی ایستاد و البته با بسکتبال صحبت کرد. اما بیش از همه ، کر می خواست از رای دهندگان اولیه حمایت کند و دیگران را تشویق کند تا با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سه شنبه ، پای صندوق های رای بیایند.

مرکز تمرین سابق رزمندگان در مرکز شهر اوکلند – که اکنون برای عملیات اردوی جوانان آنها استفاده می شود – روز سه شنبه محل رای گیری خواهد بود.

“این فقط یک راه خوب برای ما به عنوان یک شرکت ، به عنوان یک تیم ، یک سازمان ، برای یادآوری به مردم است که ما فقط یک تیم بسکتبال نیستیم. ما امیدواریم که یک دارایی برای جامعه باشد و می خواهیم بتوانیم به مردم کمک کنیم ، کر گفت: “و امیدوارم که یک سری از بازی ها را برنده شوید و همه را سرگرم کنید ، اما ما دوست داریم فکر کنیم که ما یک قسمت مهم از جامعه هستیم.” “و ما باید این کار را ثابت کنیم.”

اعضای خانواده کر نیز در صحنه سال اول متوقف شدند تا روز شنبه آراots خود را تحویل دهند.

کشیدن وظیفه مضاعف

کر صریح چهره NBA در مورد مسائلی مانند خشونت با اسلحه ، وحشیگری پلیس و بی عدالتی نژادی ، جوانان را که برای ایجاد تغییرات مثبت تلاش می کنند ، تحسین کرد. او در بهار گذشته در راهپیمایی صلح اوکلند قدم زد.

پدر وی ، مالکوم ، رئیس دانشگاه آمریکایی بیروت ، هنگامی که کر 18 ساله بود و یک دانشجوی تازه کار در دانشگاه آریزونا بود ، در بیروت به قتل رسید.

در مارس 2018 ، کر در راهپیمایی اوکلند برای زندگی ما شرکت کرد. در اوایل همان ماه ، وی به عضو نمایندگان حزب دموکرات روخانا و مایک تامپسون – رئیس گروه ویژه پیشگیری از خشونت در اسلحه در مجلس – و دانش آموزان از سراسر خلیج جنوبی در طی یک سالن شهر در دبیرستان نیومارک یادبود برای بحث در مورد خشونت اسلحه در مدارس صحبت کرد و تشویق کرد تلاش جوانان در سراسر کشور.

کر گفت که انجام وظیفه مضاعف در حال حاضر به عنوان مربی بسکتبال و صدا به عنوان یک چهره عمومی با بستری برای کسانی که چنین کاری ندارند سخت نیست.

کر گفت: “من فکر می کنم با توجه به آنچه در سراسر کشور اتفاق می افتد تعادل از برخی جهات به ما ارائه می شود.” “من می دانم که وقتی من بازی می کردم ، بازیکنان و مربیان هرگز – شاید هرگز – به ندرت در مورد سیاست و رای گیری س askedال می کردند.”

وی گفت: “اما زمانها متفاوت است. كشور ما آشفته است و همه در آن نقش دارند.” “اگر واقعاً دموکراتیک هستیم ،” ما مردم “این کلمه کلیدی است ، درست در قانون اساسی ،” ما مردم “. بنابراین ، چه کسی؟ این ما هستیم. کسی برای ما تصمیم نمی گیرد ، بلکه ما هستیم که تصمیم می گیریم چه کسی را انتخاب کنیم تا به کشورمان کمک کند. “