مسابقات کرلینگ زنان در Scotties Tournament of Hearts در Thunder Bay، انترناسیونال، حتی با طرفداران خوب است

مسابقات Scotties of Hearts مجوز برگزاری در Thunder Bay، Ont. را در اواخر این ماه دریافت کرده است، اما طرح بلیط برای مسابقات قهرمانی ملی کرلینگ زنان هنوز در جریان است.

کرلینگ کانادا روز پنجشنبه اعلام کرد از مقامات بهداشتی استانی برای برگزاری این مسابقه در شمال غربی شهر انتاریو مجوز دریافت کرده است.

این رویداد قرار است از 28 ژانویه تا 6 فوریه در Fort William Gardens برگزار شود.

کاترین هندرسون، مدیر اجرایی کرلینگ کانادا، در این باره گفت: «با پیشرفت نوع جدید Omicron، ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که کرلینگ کانادا مؤثرترین پروتکل‌های بهداشتی ممکن را برای ایمن نگه‌داشتن همه شرکت‌کنندگان در تورنمنت قلب‌های اسکاتی 2022 تنظیم می‌کند.» انتشار رسانه ای پنجشنبه

به گفته این سازمان، بخشی از این چارچوب شامل هیچ هوادار یا رسانه ای در باغ های فورت ویلیام نمی شود و فقط اجازه ورود به بازیکنان، مربیان، مسئولان و کارکنان عملیاتی ضروری و داوطلبان را می دهد.

طرح بلیط اصلاح شده امکان پذیر است

بر اساس مقررات انتاریو که تا 26 ژانویه اجرا می شود، تماشاگران اجازه حضور در رویدادهای ورزشی و سایر تجمعات عمومی بزرگ را ندارند.

با این حال، این استان روز پنجشنبه روند کاهش تدریجی محدودیت ها را در چندین موقعیت، از 31 ژانویه آغاز کرد که احتمالاً بر مسابقات ملی کرلینگ تأثیر می گذارد.

بر اساس محدودیت‌های جدید، مکان‌های تماشاگران، از جمله برای رویدادهای ورزشی، می‌توانند با ظرفیت 50 درصد صندلی یا 500 نفر، هرکدام که کمتر باشد، کار کنند.

در پاسخ به اعلام استان انتاریو مبنی بر اینکه از 31 ژانویه به 500 هوادار اجازه حضور در اماکن ورزشی داده خواهد شد، کرلینگ کانادا ارتباط خود را با سهامداران در مورد امکان تغییر برنامه بلیط برای سه روز پایانی این رویداد آغاز خواهد کرد. انتشار Curling Canada.

این سازمان افزود: «احتیاط می‌کند و هواداران را در طول دوره‌گردی به داخل ساختمان نمی‌پذیرد، حتی اگر دستورالعمل‌های بهداشت عمومی اجازه دهد».

فروش بلیت “فوق العاده”

Thunder Bay آخرین بار میزبان مسابقات قهرمانی اسکاتی ها در سال 1996 بود. این شهر قرار بود میزبان مسابقات سال 2021 باشد، اما Curling Canada مسابقات ملی خود را به دلیل همه گیر شدن به کلگری منتقل کرد. تیم منیتوبا که کری اینارسون از آن حذف شده است، دومین قهرمانی متوالی خود را کسب کرد و به عنوان تیم کانادا بازخواهد گشت.

کرلینگ کانادا اعلام کرد که با افرادی که اکنون بلیت دارند تماس خواهد گرفت و به طور کامل برای اسکاتی های 2022 بازپرداخت می کند.

لانگ در مصاحبه ای با CBC News چهارشنبه گفت: “فروش بلیت ما فوق العاده بود. ما قرار بود این مکان را پر کنیم، بنابراین بسیار هیجان انگیز بود، و اکنون البته ناامید کننده است که نمی توانیم افراد را در ساختمان داشته باشیم.”

فکر می‌کنم این اتفاق برای دیگری در آینده خوب است.»

لانگ که برای مسابقه تیم هورتون بریر سال گذشته در کالگری حضور داشت، مسابقات قهرمانی کرلینگ مردان در پیست آلبرتا که توسط برندان بوچر حذف شد، گفت که این حباب فضای بسیار متفاوتی ایجاد می کند.

او گفت: «این برای آنها بسیار ناامیدکننده است.

“فکر می‌کنم در تلویزیون به خوبی نمایش داده می‌شود و بازی‌ها هنوز هم فوق‌العاده معنادار هستند، و بازیکنان با دل و جان بازی می‌کنند زیرا چیزهای زیادی برای بردن وجود دارد و بسیاری از آنها می‌خواهند به وضوح بهترین کار خود را انجام دهند. اما برای آنها سخت است زیرا جایی که آنها مشتاقانه منتظر میدان های شلوغ هستند، اکنون خالی خواهد بود.”

کرلینگ کانادا هفته گذشته اعلام کرد که میدان برای این رویداد به 18 تیم، با سه تیم وایلد کارت افزایش خواهد یافت.

چندین رویداد مقدماتی استانی، از جمله برای تیم میزبان شمالی انتاریو، در طول ماه گذشته به دلیل افزایش شیوع کووید-19 Omicron لغو شده است.

این سازمان در روز پنجشنبه نحوه حضور 18 تیم در دو گروه 9 نفری را که بر اساس رتبه نهایی آنها در سیستم رتبه‌بندی تیمی کانادا (CTRS) تا 10 ژانویه برگزار می‌شود، اعلام کرد.