مسابقه زنده هند و استرالیا 2020 ، دومین مسابقه T20I در سیدنی: داوان و راهول تعقیب هند 195 را آغاز می کنند

هند و استرالیا 2020 ، امتیاز کریکت زنده ، دومین مسابقه امروز T20I: راهول و دوان با مسئولیت گسترده ای که بر دوش خود دارند ، راهی مرکز می شوند. اگر امروز بخواهند 195 نفر را بدرقه كنند هند به شروع محكم خود احتیاج خواهد داشت. debutant سامس با توپ در دست برای اولین گل.

پیش نمایش: مردان ویرات کوهلی پس از متحمل شکست در سری یک روزه بین المللی (ODI) با سبکی برگشتند تا سری T20I را مقابل میزبان استرالیا با یک یادداشت برنده آغاز کنند.

یازده برد در T20I اول باید اعتماد به نفس تیم را افزایش دهد و به نظر می رسد آنها یک طرف بسیار بهتر و متعادل در T20I هستند. اما علی رغم پیروزی ، هند پس از حذف Ravindra Jadeja از سری T20I کمی نگران است. پس از پایان اولین بازه زمانی که وارد اتاق رختکن شد ، سر او کلاه ایمنی ضربه ای به او وارد کرد و احساس سرگیجه کرد.

او بعداً در بازی با یوزوندرا چاهال تعویض شد ، وی سه ویکت را برای بازدیدکنندگان برداشت. فراموش نکنیم که ، جادجها در دو بازی گذشته برای هند ، در سومین بازی ODI و اولین T20I ، که در آن با بلوغ اضافه مبارزه کرد ، بلوغ بسیار زیادی نشان داده است.

عدم حضور وی به این معنی است که هند خدمات یک باز هم دیگر را از دست داده و هاردیک هنوز مجاز به گلزنی نیست.

تصویر پرونده سرپرست هند ، ویرات کوهلی به همراه متیو وید ، که به عنوان کاپیتان استرالیا برای آرون فینچ در دومین T20I ایستاده است.  AP

تصویر پرونده سرپرست هند ، ویرات کوهلی به همراه متیو وید ، که به عنوان کاپیتان استرالیا برای آرون فینچ در دومین T20I ایستاده است. AP

از طرف دیگر ، Aussies همچنین با مصدومیت اشتون آگار در اولین T20I و دیوید وارنر که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران چند روز از زمین خارج شد ، با مشکلات آسیب دیدگی روبرو هستند. آرون فینچ و شرکت مشتاق بازگشت به سیدنی هستند ، جایی که آنها تاکنون از بازی در برابر هند لذت برده اند.

جاستین لانگر ، مربی استرالیایی وظیفه خود را بر عهده خواهد گرفت تا بهترین نتیجه را از ضرب و شتم خود بگیرد که شب مقابل چرخش کمتر از حد معمول بودند. مسلم است که چاهال در T20I دوم بازی می کند و کنترل چرخش کار سختی برای میزبان است.

او به همراه واشنگتن ساندر با شکوه در لباسهای وسطی خم شد تا استرالیا را در هنگام تعقیب عقب براند.

ویرات کوهلی همچنین می تواند در سری T20I پس از ناکامی در بازی خفاش ، برگردد. SCG شکارچی خوبی برای بازدیدکنندگان نبوده است و کوهلی به دنبال تغییر آن در T20I دوم است.

در اینجا تمام مواردی است که باید درباره زمان و مکان تماشای T20I دوم بدانید:

T20I دوم بین استرالیا و هند چه زمانی است؟

دومین مسابقه استرالیا و هند T20I روز یکشنبه 6 دسامبر برگزار می شود.

کجا دومین T20I بین استرالیا و هند بازی می شود؟

دومین مسابقه استرالیا و هند T20I در SCG سیدنی برگزار می شود.

در چه زمانی اولین T20I بین استرالیا و هند آغاز می شود؟

اولین مسابقه استرالیا و هند T20I در ساعت 1.40 PM IST (7.10 PM به وقت محلی) آغاز می شود. این پرتاب در ساعت 1.10 PM IST انجام خواهد شد.

کجا می توانم مسابقه را از تلویزیون تماشا کنم؟

همه مسابقات تور هند استرالیا از طریق SONY TEN 1 ، SONY TEN 3 و SONY SIX پخش خواهد شد.

از کجا می توانم مسابقه را بصورت آنلاین تماشا کنم؟

تمام مسابقات تور هند استرالیا در بستر آنلاین SonyLiv نشان داده خواهد شد. همچنین می توانید دنبال کنید اولین پست برای وبلاگ زنده مسابقات.

جوخه ها:

هند: ویرات کوهلی (کاپیتان) ، شیخار داوان ، KL راهول (معاون کاپیتان و نگهبان ویکت) ، شریاس اییر ، سانجو سامسون ، مانیش پندی ، هاردیک پاندیا ، مایانک آگاروال ، شاردول تاکور ، یوزوندرا چاهال ، جاسپریت بومرا ، واشنگتن سوندار ، دیپاک چهار ، محد شامی ، نودیپ ساینی ، تی ناتاراجان.

استرالیا: آرون فینچ (کاپیتان) ، د ارسی شورت ، استیو اسمیت ، مارنوس لابوشاگنه ، گلن ماکسول ، مارکوس استوئنیس ، الکس کری (هفته اول) ، پت کامینز ، میچل استارک ، آدام زامپا ، جاش هازلوود ، شان ابوت ، اشتون آگار ، کامرون گرین ، مویزس هنریکس ، اندرو تای ، دانیل سامس ، متیو وید.