مسابقه زنده هند و استرالیا 2020 ، سومین مسابقه ODI در کانبرا: هنریکس و فینچ در یک تعقیب سریع دنبال یکدیگر می روند

هند و استرالیا 2020 ، امتیاز کریکت زنده سومین مسابقه ODI:

تاکور به ششمین سال تمام رسید. با تحویل متقاطع با طول خوب شروع می شود که تقریباً لبه خارجی خفاش گرین را می گیرد. ضربه زن پس از جمع كردن توپ به سمت پای خوب ، از علامت توپ بعدی خارج می شود. سپس Finch توپ را به سمت دانه ریز برای دو برابر محکم می کند. سه نقطه برای پایان دادن به همه چیز. در نیمه راه اینورینگ هستیم و مسابقه به طور مساوی آماده به نظر می رسد.

پیش نمایش: هند پس از دو شکست متوالی ، به دنبال نجات غرور و افتخار خود خواهد بود زیرا در سومین و آخرین ODI در استرالیا در مانوکا اوال در کانبرا به مصاف استرالیا می رود.

بازدیدکنندگان در هر بخش بازی در دو ODI اول کم نظیر بودند. دقیقاً مانند اولین ODI ، سه تیم برتر استرالیا – دیوید وارنر (83 از 77) ، آرون فینچ (60 از 69) و استیو اسمیت (104 از 64 توپ) – ضربه های درخشان بازی کردند. Marnus Labuschagne (70 در 61) و Glenn Maxwell (63 در 29) با استفاده از پایه و اساس محکم ، استرالیا را از اواخر دوره شکوفایی تأمین کرد زیرا میزبانان مجموعاً 389/4 را در تابلو قرار دادند.

با محرومیت از ویرات کهلی (89) و KL راهول (76) ، بتمن های هندی نتوانستند کمک قابل توجهی کنند ، حتی اگر آنها این کار را انجام دهند. تعقیب چنین تعداد ماموت همیشه یک کار سربالایی بود و هندی ها 51 بار اجرا شدند. شکست دادن

اسمیت همچنین در اولین ODI یک قرن سریع را مورد انتقاد قرار داده بود و بار دیگر او کسی است که باید مراقب آن باشد.

مصدومیت کشاله ران دیوید وارنر او را از سومین بیماری ODI محروم کرده و می تواند برای تیم تحت هدایت ویرات کوهلی بسیار راحت باشد. در همین حال ، پت کامینز تمام دیدارهای باقیمانده توپ سفید مقابل هند را نیز از دست خواهد داد.

بحث های زیادی در مورد بولینگ ششم هند وجود دارد. هاردیک پاندیا در آخرین ODI با توپ وارد دروازه شد. جالب است که ببینیم کوهلی در بازی آخر سری توپ را به سمت او پرتاب می کند یا خیر. اما واحد بولینگ هند به سرپرستی جاسپریت بومرا و محمد شامی نیاز به کشف مجدد موجو دارد.

در بخش خفاش ، سرنشین کوهلی کاملاً خوب به نظر می رسد ، اما اگر بازدید کنندگان استرالیایی های آتشین را شکست دهند ، باید بطور مرتب بر روی دوچرخه کلیک کنید.

در اینجا تمام مواردی است که شما باید در مورد پخش مستقیم سومین و آخرین T20I بین هند و استرالیا بدانید:

سومین ODI بین هند و استرالیا چه زمانی است؟

سومین و آخرین ODI بین هند و استرالیا در تاریخ 2 نوامبر 2020 است.

سومین ODI بین هند و استرالیا کجا برگزار می شود؟

این مسابقه در Manuka Oval ، کانبرا برگزار می شود.

مسابقه چه ساعتی شروع می شود؟

این مسابقه از ساعت 9.10 صبح IST (2.40 بعد از ظهر به وقت استرالیا) آغاز می شود. این پرتاب در ساعت 8:40 صبح IST (2.10 بعد از ظهر به وقت محلی) انجام می شود.

کدام کانال های تلویزیونی ODI سوم را بین هند و استرالیا پخش می کنند؟

تمام مسابقات تور هند در استرالیا به صورت زنده پخش می شود سونی شش ، سونی ده 1 و سونی ده 3. شما می توانید پخش مستقیم مسابقه را از طریق برنامه Sony Liv مشاهده کنید. همچنین می توانید وبلاگ زنده و به روزرسانی ها را در مورد دنبال کنید www.firstpost.com.

جوخه ها:

هند: ویرات کوهلی (کاپیتان) ، شیخار داوان ، شوبمن گیل ، کی.ال.راهول (نائب کاپیتان و نگهبان ویکت) ، شریاس اییر ، مانیش پندی ، هاردیک پاندیا ، مایانک آگاروال ، راویندرا جادجا ، یوزوندرا چاهال ، کالدیپ یاداو ، جاسپریت بومرا ، ماسپریت بومرا شامی ، نودیپ صائنی ، شاردول تاکور.

استرالیا: آرون فینچ (کاپیتان) ، دیوید وارنر ، استیو اسمیت ، مارنوس لابوشاگنه ، گلن ماکسول ، مارکوس استوئنیس ، الکس کری (هفته اول) ، پت کامینز ، میچل استارک ، آدام زامپا ، جاش هازلوود ، شان ابوت ، اشتون آگار ، کامرون گرین ، مویزس هنریکس ، اندرو تای ، دانیل سامس ، متیو وید (دروازه بان حراج).