مصاحبه رپتورز با کهنه سرباز NBA با جی جی ردیک برای پست سرمربی خالی: گزارش

NBA

ESPN چهارشنبه گزارش داد که تورنتو رپترز با کهنه‌کار 15 ساله NBA و تحلیلگر فعلی ESPN، جی‌جی ردیک، برای جای خالی مربیگری خود مصاحبه کرد.

بازیکن 38 ساله سابق NBAer 15 سال در لیگ بازی کرد و در حال حاضر به عنوان تحلیلگر ESPN فعالیت می کند.

یک اعلامیه هدست او را در طول بازی تنظیم می کند.
به گزارش روز چهارشنبه ESPN، جی جی ردیک، بازیکن سابق NBA، که در حال اعلام یک بازی در سال 2022 بود، توسط تورنتو رپتورز برای سمت خالی سرمربیگری این فرنچایز مصاحبه کرد. (جیمی شوابرو/گتی ایماژ)

ESPN چهارشنبه گزارش داد که تورنتو رپترز با کهنه‌کار 15 ساله NBA و تحلیلگر فعلی ESPN، جی‌جی ردیک، برای جای خالی مربیگری خود مصاحبه کرد.

ردیک، 38 ساله، اخیراً در جریان دور اولیه مصاحبه های باشگاه در تورنتو با رهبران حق رای دادن ملاقات کرد تا جایگزین نیک نرس شود، که پس از یک فصل 41-41 برکنار شد.

نام های دیگری که به جستجوی مربیگری گسترده رپتورز مرتبط شده اند عبارتند از بکی هامون، مربی لاس وگاس ایس و کنی اتکینسون، چارلز لی، کوین یانگ، میچ جانسون، جوردی فرناندز و دارکو راجاکوویچ دستیار مربیان NBA.

ردیک، یک گارد، در 940 بازی با شش تیم NBA از 2006-2021 میانگین 12.8 امتیاز کسب کرد. اورلاندو مجیک او را با انتخاب شماره 11 در سال 2006 از دوک انتخاب کرد، جایی که او دو بار بهترین بازیکن سال ACC شد.

تماشا | رپتورز جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کرد:

پس از اخراج نیک نرس، مربی بعدی رپتورز را جستجو کنید

جستجو برای سرمربی جدید تورنتو رپتورز پس از اخراج نیک نرس توسط این تیم آغاز شد و بسیاری از هواداران او را شگفت زده کرد.

اصلاحات و توضیحات|