“مضطرب و پریشان از دیدن تصاویر کشتی گیرانمان که تحت کنترل هستند”

تیم جام جهانی 1983 به رهبری کاپیل دیو از دستکاری کشتی گیران

کاپیل دیو اولین جام جام جهانی کریکت هند را در لردز در سال 1983 بلند می کند.

تیم جام جهانی 1983 هند که کاپیتان کاپیل دیو است از کشتی گیران معترض درخواست کرده است که اقدامات افراطی مانند فرو بردن مدال های خود در رودخانه مقدس گانگا انجام ندهند. این تیم روز جمعه بیانیه ای صادر کرد که در آن آنها گفتند که از برخوردهای غیرقانونی پلیس “مضطرب” و “مضطرب” هستند.

وینش فوگات، ساکشی مالیک، باجرانگ پونیا، سایر کشتی گیران و حامیان آنها خواستار دستگیری رئیس فدراسیون کشتی هند بریج بوشان شاران سینگ به اتهام آزار و اذیت جنسی زنان گراپلر از جمله یک خردسال شده اند. دو FIR علیه شاران سینگ تسلیم شده است، اما علیرغم اینکه تحت قانون POCSO غیرقابل وثیقه قرار گرفته است، او دستگیر نشده است.

حتما بخوانید | اعتراض کشتی‌گیران، سواستفاده‌های جنسی افراطی در ورزش هند را مورد توجه قرار می‌دهد

مقالات مرتبط

کشتی گیران

اعتراض کشتی گیران: حامیان ماهیله سامان ماهاپانچایات متوقف، بازداشت شدند

کشتی گیران

بریج بوشان شاران سینگ خطاب به کشتی گیران: “اگر تنها یک ادعا ثابت شود خود را حلق آویز خواهم کرد… مدارک را در دادگاه ارائه کنم”

در 28 مه، کشتی گیران از حرکت به سمت محل جدید پارلمان جلوگیری کردند. آنها به دلیل نقض قانون و نظم در تلاش برای برگزاری تظاهرات در مقابل ساختمان جدید مجلس به خشونت بازداشت شدند. متعاقبا، محل اعتراض در جانتر مانتر پاکسازی شد.

دو روز بعد، در 30 می، کشتی گیران گفتند که مدال های المپیک و بازی های آسیایی خود را در گانگا غوطه ور خواهند کرد. با این حال، آنها توسط رهبران خاپ و کشاورزان بر ضد آن متقاعد شدند. کشتی گیران و هواداران موافقت کردند که به دولت مهلت پنج روزه بدهند تا اقدام کند.

بخوانید | IOC می گوید: «رفتار با کشتی گیران هندی بسیار ناراحت کننده است

“ما از این که تصاویر ناخوشایند کشتی گیران قهرمان خود را تحت تأثیر قرار می دهند، مضطرب و پریشان هستیم. ما همچنین بیش از همه نگران این هستیم که آنها به فکر انداختن مدال های به دست آمده خود در رودخانه گانگا هستند. PTI خواندن.

این مدال‌ها شامل سال‌ها تلاش، فداکاری، عزم و اراده است و نه تنها متعلق به خودشان، بلکه مایه افتخار و شادی ملت است. ما از آنها می خواهیم در این مورد هیچ تصمیمی عجولانه نگیرند و همچنین صمیمانه امیدواریم که شکایات آنها شنیده شود و به سرعت حل شود. بگذارید قانون کشور حاکم باشد.»

بخوانید | بریج بوشان شاران سینگ کشتی گیران را به عدم پایبندی به خواسته ها متهم می کند

این بیانیه توسط تیمی متشکل از کاپیتان Kapil Dev، Sunil Gavaskar، Mohinder Amarnath، K Srikanth، Syed Kirmani، Yashpal Sharma، Madan Lal، Balwinder Singh Sandhu، Sandeep Patil، Kirti Azad و رئیس فعلی BCCI راجر بینی صادر شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام