معاون رئیس بهداشت عمومی می گوید چالش هایی برای بازی Raptors در خانه باقی مانده است

معاون بهداشت عمومی کانادا می گوید که تورنتو رپتورز برنامه خوبی را برای بازی در خانه در این فصل NBA ارائه کرده است ، اما نگرانی ها در مورد اجرای پروتکل های دقیق بهداشت و سفر از مرز با ایالات متحده همچنان وجود دارد.

دکتر هوارد نیجو روز جمعه گفت که مقامات بهداشت عمومی از انتاریو ، تورنتو و آژانس بهداشت عمومی کانادا با رپتورز بحث کرده اند ، آنها امیدوارند که علی رغم افزایش در موارد COVID-19 در خانه و ایالات متحده در Scotiabank Arena بازی کنند.

نجو روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “از نظر فنی ما پروتکل های آنها را دریافت کرده ایم و همچنان در حال بررسی آنها هستیم. من می گویم که آنها از نظر رژیم آزمایش بسیار خوب هستند.”

Njoo گفت كه Raptors طرحی را با پروتكل های سلامتی خوب ارائه داده و از آزمایش “حباب” NBA آموخته است ، وقتی لیگ فصل 20-2020 را در یك دانشگاه جدا شده در نزدیكی Orlando، Fla به پایان برد.

اما Njoo گفت NBA برای فصل آینده از کانسپت Hub City استفاده نخواهد کرد و رعایت همان اقدامات بهداشتی در طول یک فصل چند ماهه NBA که تیم ها با هم جدا نمی شوند ، “برای همه افراد درگیر سخت خواهد بود”.

تماشا کنید | ماسایی اوجیری برای بازی Raptors در تورنتو فشار می آورد:

رئیس جمهور تورنتو رپتورز ، ماسایی اوجیری ، به شبکه The CBC پیوست و در آنجا درباره دلایل بازگشت NBA برای بازی در تورنتو در فصل آینده صحبت کرد. 2:17

Njoo گفت: “قسمت سختی که فکر می کنم حتی برای بازیکنان هم نظم است.” “شما می توانید تصور کنید که آنها در مدت زمانی که در اورلاندو تحت حباب بودند چه کاری باید انجام دهند و اکنون برای یک فصل منظم همان اقدامات را انجام داده اند اما برای چندین ماه در یک محیط نیستند ، من فکر می کنم برای همه افراد درگیر سخت خواهد بود “

وی همچنین گفت سفرهای مرزی “همچنان مسئله ساز است.”

مرز کانادا و آمریکا به دلیل سفرهای غیر ضروری بسته است و افرادی که وارد این کشور می شوند مشمول قرنطینه اجباری 14 روزه می شوند.

اوجیری امیدوار است

فصل جدید NBA قرار است 22 دسامبر آغاز شود ، اما لیگ هنوز اطلاعاتی در مورد محل بازی تیم ها منتشر نکرده است.

صحبت کردن با جریان مت گالووی ، پنجشنبه ، رئیس تورنتو رپتورز ، ماسایی اوجیری ، اظهار داشت که امیدوار است تیم بتواند در فصل آینده NBA در شهر خود بازی کند.

“اوجیری به گفت:” ما می فهمیم … این چقدر دشوار است. ما درک می کنیم که باید نسبت به بیماری همه گیر بسیار حساس باشیم و به بهداشت عمومی احترام می گذاریم. اما ما همچنین تیمی هستیم که به جامعه خود علاقه مند هستیم. “ گالووی “ما علاقه زیادی به دادن احساس امید به مردم داریم.”

در پاسخ به این سiriال که آیا ورزشکاران باید از قوانین قرنطینه معاف شوند ، اوجیری پاسخ قطعی نداد ، اما گفت مسئولیت پذیری مهم است. اوجیری گفت: “از نظر من مسئولیت پذیر بوده ایم.” “NBA در طی همه گیری متوقف شد … NBA ابتدا این کار را انجام داد. و ما الگوی خود را قرار دادیم … و سپس بازگشتیم و با مسئولیت پذیری یک حباب باورنکردنی ایجاد کردیم.”