معرفی مطب دندان پزشکی دکتر نادری – زیبامون

لیست بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران در زیر به شما کمک می کند که دندانپزشک مورد اعتمادی در نزدیکی منطقه سکونت خود پیدا دندانپزشکی بندرعباس کنید. دکتر رحیمی از بهترین دندانپزشک های شیراز است که در مطب خود از بهترین تجهیزات استفاده می کند. دکتر آرسته از متخصصین سرشناس دندانپزشکی در شیراز است که در کلینیک خود از پیشرفته ترین سیستم و با کیفیت ترین دستگاه های دندانپزشکی استفاده می کند. این دکتر با تجربه از تجهیزات مجهز و پیشرفته در مطب خود استفاده می کند و مشکلات دندانپزشکی بیماران خود را با دقت و حوصله انجام می دهد. برای حل مشکلات دندان خود، به مطب این دکتر با تجربه رفته و از خدمات مفید ایشان استفاده کنید.

مطب ایشان مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا است و برای درمان مشکلات بیماران خود، از بهترین مواد استفاده می کنند. دکتر اسکروچی از بهترین و معروف ترین دندانپزشک های شیراز است که با خدمات فوق العاده خود در کلینیک دندانپزشکی، توانسته رضایت بیماران را جلب کند. مطب ایشان بسیار شیک و تمیز است که حال و هوای بیمار را بهتر می کند. آقای دکتر فهیمیان جراح و متخصص دندان است و کلیه خدمات ترمیمی، زیبایی، ارتودنسی، ایمپلنت و پروتز دندان را در مطب مجهز خود انجام می دهد.

آقای دکتر در زمینه فلوشیپ جراحی ایمپلنت فعالیت می کند و همچنین فوق تخصص جراح فک و صورت را دارد. دکتر خدری دندانپزشک عمومی و با تجربه شیراز است که در حرفه خود مهارت خاصی دارد. آقای دکتر در زمینه جراحی دهان، ایمپلنت، ترمیمی، ارتودنسی، درمان لثه، عصب کشی و ساخت پروتزهای دهان مهارت دارند. دکتر سجادی به خاطر مهارت در دندانپزشکی و بالا بودن کیفیت کاری خود، به عنوان پزشکی توانمند در بین بیماران شناخته شده است. آقای دکتر در کار خود بسیار حرفه ای و با دقت است و توانسته لبخند رضایت را به چهره بیماران خود هدیه کند.

ایشان علاوه بر موارد گفته شده، کار نگین کاری را نیز در مطب خود انجام می دهد. متاسفانه باخبر شدیم که چندی پیش دکتر عباس اسکروچی دار فانی را وداع گفته و از میان ما رفته اند. این کلینیک به خاطر پرسنل مجرب و متخصص خود در شیراز، زبانزد همه است و شما می توانید در این مطب، با هزینه به نسبت کمتری دندان های خود را درمان کنید. داشتن دندان های سفید و مرواریدی حق همه ما است.