مقدماتی جام جهانی 2022 فیفا: برزیل ونزوئلا را شکست داد تا در گروه مقدماتی آمریکای جنوبی قرار گیرد. اروگوئه کلمبیا را شکست داد

برزیل در خانه خود با نتیجه غیرقابل قبول 1-0 ونزوئلا را شکست داد ، اما این کافی بود تا تیم مربی تیته با 9 امتیاز از سه مسابقه در مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی پیش افتد.

مقدماتی جام جهانی 2022 فیفا: برزیل ونزوئلا را شکست داد تا در گروه مقدماتی آمریکای جنوبی قرار گیرد.  اروگوئه کلمبیا را شکست داد

روبرتو فیرمینو (آر) در پیروزی برابر ونزوئلا تنها گل تیم برزیل را به ثمر رساند. AP

برزیل در خانه با نتیجه قانع کننده ای 1-0 ونزوئلا را شکست داد ، اما این کافی بود تا تیم مربی تیته با 9 امتیاز از سه مسابقه در مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی به برتری برسد.

گل پیروزی در سائو پائولو توسط روبرتو فیرمینو از فاصله نزدیک در دقیقه 67 به ثمر رسید.

برزیل شش بازیکن از ترکیب اصلی خود برای این بازی نداشت ، از جمله نیمار فوق ستاره مصدوم. آنها همچنین در بازی روز سه شنبه در اروگوئه که قبلاً کلمبیا را خارج از خانه 3 بر صفر شکست داده بود ، غایب خواهند بود.

اروگوئه پس از پیروزی در بارانکیلا با شش امتیاز در رده چهارم قرار دارد و یک دوم از آرژانتین فاصله دارد.

چهار تیم برتر به طور خودکار راهی جام جهانی 2022 قطر می شوند. تیم رده پنجم راهی پلی آف بین قاره ای خواهد شد.

برزیل

در طول مسابقه چهار گل برزیلی ها مردود بود – سه گل برای آفساید توسط کمک داور ویدیویی و یک گل نیز به دلیل خطا.

اما این عیب تیم بی نظمی را که نیمار ، هافبک ها فیلیپ کوتینیو و فابینیو و مدافعان ادر میلیتاو ، رودریگو کایو و گابریل منینو را برای این بازی از دست داده بود ، پنهان نمی کرد.

ونزوئلا در بیشتر بازی به خوبی دفاع می کرد ، اما خطر اندکی برای دروازه بان ادرسون ایجاد کرد.

تنها گل مسابقه در ورزشگاه موروبی زمانی به ثمر رسید که اورتون ریبیرو ، هافبک از سمت راست ، رنان لودی ، مدافع چپ ، در یک مسابقه سر با مدافعان ونزوئلا به پیروزی رسید و توپ با فیرمینو پایان یافت ، او فقط آن را به تور دروازه داد.

فیرمینو در هر سه مسابقه برزیل در مقدماتی جام جهانی گلزنی کرده است.

آخرین شکست برزیل در مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی در شیلی در سال 2015 بود ، اما عملکرد و بازیکنان غایب این احساس را ایجاد کردند که رکورد در اروگوئه در معرض خطر جدی است.

اروگوئه

اروگوئه در دیداری که با گل مهاجمان 33 ساله خود ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز مشخص شد ، کلمبیا را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و داروین نوئز سومین مسابقه را نیز به آن اضافه کرد.

اروگوئه بدون بازیکنان اصلی از جمله دروازه بان مارتین سیلوا ، مدافع سباستین کوتس ، هافبک فدریکو والورده و مهاجم ماکسی گومز حضور نداشت.

اما اشتباه یری مینا ، مدافع کلمبیا در دقیقه پنجم ، اروگوئه را پیش انداخت. مینا در نزدیکی محوطه جریمه خود توپ را از دست داد ، ناهیتان ناندز ضربه زد و کاوانی از فاصله نزدیک به آرام ضربه زد و هیچ فرصتی به دروازه بان داوید اوسپینا نداد.

کلمبیا وقتی ضربه سر دووان زاپاتا به تیر دروازه برخورد کرد فرصتی را از دست داد.

اروگوئه با حمله به ضد حمله برگشت. رودریگو بتانکور فشار کلمبیا را متوقف کرد و سوارز را تغذیه کرد. مهاجم آن را درون محوطه جریمه به بتانکور منتقل کرد و هافبک توسط جیسون موریلو به زمین آمد. سوارز ، بهترین گلزن مقدماتی مقدماتی آمریکای جنوبی ، در دقیقه 54 از روی دروازه گلزنی کرد.

نونیز در 73 بازی 3-0 را رقم زد و کلمبیا در دقیقه آخر با اخراج کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و مدافع مینا از زمین اخراج شد.

کلمبیا به مقام هفتم جدول رده بندی سقوط کرد. بعد در اکوادور در کویتو بازی می کند.

کارلوس کی روش ، سرمربی کلمبیا گفت: “در دو گل اول اشتباه کردیم.” “ما باید مسئولیت را بپذیریم. آنها کمتر اشتباه کردند و در فوتبال این تیم است که برنده می شود. “

همچنین روز جمعه ، شیلی 2 بر 0 پیروز شد و آرتورو ویدال در دقیقه 20 با یک فریاد از میانه راه و در دقیقه 35 به گل رسید ، فقط توپ را از بالای خط دور کرد.

شیلیایی ها اکنون با چهار امتیاز در رده ششم قرار دارند. مسابقه بعدی آنها سه شنبه در ونزوئلا است. در همان روز پرو در موقعیت هشتم و تنها یک امتیاز میزبان آرژانتین مقام دوم است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.