“من را حلق آویز کنید اما فعالیت کشتی را متوقف نکنید”

درخواست بریج بوشان شاران سینگ از کشتی گیران معترض:

رئیس فدراسیون کشتی هند بریج بوشان شاران سینگ با رسانه ها در گوندا صحبت می کند. PTI

بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) گفت که به دلیل اعتراضاتی که از ژانویه آغاز شده و در هفته گذشته از سر گرفته شده است، تمام فعالیت های کشتی متوقف شده است.

رئیس WFI اضافه کرد که او آماده است تا “به دار آویخته شود” اما فعالیت های ورزشی، از جمله مسابقات قهرمانی و اردوهای ملی، نباید متوقف شود زیرا به کشتی گیران نوجوان و نوجوان آسیب می رساند.

تمام فعالیت های کشتی در چهار ماه گذشته متوقف شده است. می گویم مرا به دار آویخت، اما فعالیت کشتی را متوقف نکن. با آینده بچه ها بازی نکن به ملی پوشان کادت اجازه دهید، هر کسی که آن را برگزار می کند… ماهاراشترا، تامیل نادو، تریپورا، اما فعالیت (کشتی) را متوقف نکنید.» بریج بوشان روز دوشنبه گفت.

سیستم هایی را برای رسیدگی به مسائل بازیکنان با احترام و عزت ایجاد کنید: کمیسیون ورزشکاران

بریج بوشان شاران سینگ: 90 درصد ورزشکاران و سرپرستان هاریانا به WFI اعتماد دارند.

کشتی گیران برتر هندی از جمله باجرانگ پونیا، وینش فوگات و ساکشی مالیک در Jantar Mantar در دهلی نو تظاهرات می کنند و خواستار اقدام جنایی علیه بریج بوشان هستند که آنها را به آزار جنسی متهم کرده اند.

بریج بوشان گفت که او و WFI هیچ مشکلی با کسی که بخواهد ملی پوشان کادت را سازماندهی کند، چه کشتی گیران معترض، چه انجمن المپیک هند (IOA) و چه دولت، ندارند.

من از آنها (کشتی گیران معترض، IOA، دولت) درخواست می کنم که مسابقات ملی کادت، ملی پوشان نوجوانان و سایر مسابقات را برگزار کنید. اگر نه، فدراسیون (WFI) می تواند آن را سازماندهی کند.

«کودکی که 14 سال و نه ماه دارد، سه ماه دیگر به 15 اضافه می‌شود. اگر او 15 ساله شود، فرصتی برای مسابقه (در ملی) از بین خواهد رفت. آنها (IOA، کشتی گیران معترض، دولت) باید این نکته را جدی بگیرند. من را حلق آویز کنید اما با آینده کودکان بازی نکنید. اجازه دهید ملی پوشان اتفاق بیفتند، بگذارید اردو ادامه یابد.

پس از مداخله دیوان عالی، دو FIR علیه نماینده BJP تشکیل شد که ابتدا مربوط به اتهامات مطرح شده توسط یک خردسال بود که تحت قانون حمایت از کودکان در برابر جرائم جنسی (POCSO) ثبت شده است. علاوه بر این، بخش های مربوطه از قانون مجازات هند (IPC) در مورد تواضع خشمگین نیز اعمال می شود.

FIR دوم به انجام یک بررسی دقیق در مورد شکایات توسط بزرگسالان تحت بخش های IPC مربوطه مربوط به خشم عفت می پردازد.

انتخابات برنامه ریزی شده 7 می WFI لغو شد. در عوض، IOA یک کمیته موقت سه نفره برای اداره امور روزانه بدنه کشتی تشکیل داده است. این بدن سه نفره شامل تیرانداز سابق، سوما شیرور، رئیس انجمن ووشوی هند بوپندرا سینگ باجوا و قاضی بازنشسته دادگاه عالی است که هنوز اعلام نشده است.

وزارت ورزش از IOA خواسته است تا ظرف 45 روز پس از تشکیل کمیته ویژه نظرسنجی را انجام دهد.

بریج بوشان تایید کرده است که در رقابت برای پست برتر نخواهد بود اما اشاره کرد که ممکن است در فدراسیون نقشی داشته باشد. او پیش از این به مدت 12 سال و با سه دوره چهار ساله به عنوان رئیس WFI خدمت کرده است. او واجد شرایط درخواست مجدد تحت قانون ورزش نیست.

روز دوشنبه، ناوجوت سینگ سیدو، بازیکن سابق کریکت هند و سیاستمدار کنونی با ورزشکاران معترض در Jantar Mantar ملاقات کرد و خواستار اقدام جنایی شد.

سیدو این سوال را مطرح کرد که چرا بریج بوشان با وجود اینکه در FIR برای “قانون غیرقابل وثیقه POSCO” نامگذاری شده بود، دستگیر نشد.

MK استالین، وزیر ارشد تامیل نادو، عبدالله، نماینده پارلمان راجیا سبها از DMK ​​را به محل اعتراض فرستاد و از کشتی گیران حمایت کرد.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام