“من نمی توانم روی جایی که اشتباه رخ داده است انگشت بگذارم”

Lucknow: کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز، KL Rahul، دید که تیمش روز شنبه در IPL مقابل گجرات تایتانز از یک موقعیت برنده به شکست رسید. در یک نقطه از تعقیب و گریز 136 ران، LSG تحت فشار قرار گرفت و با شکست 7 ران در لاکنو شکست خورد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

LSG پس از 14 اور 105 بر 1 شد و 31 اور به 36 تحویل نیاز داشت و KL Rahul را در وسط داشت تا از خط پایان عبور کند. با این حال، آنها تنها توانستند در پایان 20 اور 128/7 در یک پایان گیج کننده دیگر در لیگ T20 به نتیجه برسند.

KL Rahul به رکورد پنجاه دویدن خود با 33 توپ رسید. اما او 28 توپ طول کشید تا 18 ران بعدی را به ثمر رساند تا 68 ران نهایی از 61 توپ به ثمر برسد.

من نمی دانم چگونه این اتفاق افتاد، اما این اتفاق افتاده است. من نمی توانم روی جایی که اشتباه انجام شد انگشت بگذارم، اما ما امروز دو امتیاز را از دست دادیم، این کریکت است.

ما با خفاش خوب شروع کردیم، اما این چیزها اتفاق می‌افتد، ما باید آن را روی چانه بگیریم.»

راهول، با این حال، معتقد است که LSG باید زودتر حمله می‌کرد، زیرا ویکت‌هایی در دست داشتند.

ما در بازی خیلی جلوتر بودیم و من واقعاً سعی نمی‌کردم در عمق شوت بزنم، هنوز هم می‌خواستم شوت‌هایم را بازی کنم، توپ‌گیران را بزنم، اما آن‌ها در آن دوره 2-3، توسط نور و جایانت، خوب بازی کردند.»

شاید باید چند موقعیت دیگر را با ویکت در دست می‌گرفتیم، آن‌ها خوب توپ زدند، اما فکر می‌کنم ما برخی از موقعیت‌های مرزی را از دست دادیم.»

فشار در 3-4 اورهای آخر به ما وارد شد، تا آن زمان خوب بازی کردیم. با این حال، آنها به خوبی کاسه بازی کردند.

هاردیک پاندیا کاپیتان برنده گفت که چنین بردی می تواند اعتماد به نفس تیم را افزایش دهد. او گفت: «بعد از دو بازی که باختیم، انگار خدا به ما می‌گوید من همیشه از شما نمی‌گیرم، به شما هم می‌دهم.

“طرز تغییر محیط با دریافت ویکت ها، باوری که داشتیم، تماشای فوق العاده ای بود. در چنین تورنمنتی، یک باخت می‌تواند شما را شکست دهد، اما چنین بردی می‌تواند برعکس باشد.»

پاندیا در مورد استراتژی تیمش گفت: «در بهترین حالت، می‌توانستیم 10 ران دیگر به ثمر برسانیم. ویکت اینطوری بود. در طول تایم اوت استراتژیک، ما در مورد ضربات ست شده صحبت کردیم زیرا خمیر جدید کار را دشوار می کرد.

پاندیا گفت که می تواند احساس کند که با پنج اور فرصتی برای تیمش وجود دارد. زمانی که 30 مورد نیاز از 30 وجود داشت، احساس کردم که آنها جلوتر هستند. ما شروع به بو کردن چیزی کردیم که در 4 اور به 27 رسید. دویدن با توپ از 10 اوور متفاوت است، اما وقتی به 24 بر 24 می رسد، می دانید که یک اشتباه می تواند به قیمت بازی تمام شود. آن وقت است که بازی تغییر می کند.»

وقتی از او پرسیدند که چرا پاندیا توپ را به موهیت داد، او گفت: “میزان کریکتی که موهیت بازی کرده است، نیازی به گفتن چیزی به او نداشتم. آرامش، برنامه‌ریزی و اجرایی که نشان داد، فوق‌العاده بود.

شامی در عین حال تجربه خود را نشان داد. موهیت و شامی فوق العاده بودند. به Jayant نیز اشاره ویژه ای می شود که پس از مدت ها بازی می کند. بدیهی است که نور استعداد خاصی دارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام