ناتالی آچونوا ، کانادایی می گوید کار باید بدون توجه به نتیجه انتخابات ایالات متحده ادامه یابد

صبح هایی مانند چهارشنبه است که ناتالی آچونوا را خسته و رنج می دهد.

بسکتبالیست بانوان کانادایی در حال رفتن به رختخواب در Schio ، ایتالیا بود که گزارش های نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آغاز شد. وی یک ملاتونین خورد ، به رختخواب رفت و برای هر خبری که صبح می داد ، پرانتز کرد.

مهم نیست که انتخابات به کدام طرف پیش رود ، آچونوا می دانست که کارهای بیشتری برای انجام وجود دارد. 24 ساعت گذشته تا حدودی روشن کرد که چه مقدار.

آچونوا صبح روز چهارشنبه گفت: “من فقط امروز به طور كلی به احساساتم می پردازم.” “این مانند یک نوع آرامش عجیب و غریب لحظه ای آرام قبل از طوفان است. من نمی دانم چطور می توانم آن را توضیح دهم به جز آرامش ناچیز ، می دانم که یک ثانیه نفس می کشد زیرا کار برای این انتخابات تمام شده است. تأثیر هرگز تمام نشده است. اما در حال حاضر ، آرا in موجود است ، شما نمی توانید آن را تغییر دهید.

“بنابراین آنها را بشمارید و این راهی است که قرار است طی شود. بنابراین این یک مکث است ، اما یک مکث 24 ساعته موقت است. فردا ، این به عقب برمی گردد: بعدی چیست؟”

27 ساله از گلف ، انت ، واجد شرایط رای دادن نبود ، اما او یکی از فعال ترین و پر سر و صدا ترین ورزشکاران بسکتبال در مورد مسائل عدالت اجتماعی در یک ورزش پر از صدای قوی بوده است. در ماه جولای ، جایزه رهبری جامعه Dawn Staley WNBA به آچونوا اهدا شد.

WNBA سالهاست که در خط مقدم فعالیت های ورزشی است. در پی کشته شدن مردان سیاه پوست توسط پلیس ، آچونوا و تب هنگام بازی قبل از بازی سرود آمریکا در سال 2016 زانو زدند.

بازیکنان WNBA می توانند مسئول سرنگونی یک سناتور آمریکایی باشند

پیام رسانی بی عدالتی نژادی و اجتماعی موضوع اصلی فصل های NBA و WNBA در حباب های مربوطه بود. “رأی دادن” یکی از گزینه هایی بود که به بازیکنان NBA داده شد تا در پیراهن های خود بپوشند.

بسته به نتایج انتخابات دور دوم ژانویه ، WNBA می تواند تا حد زیادی مسئول سرنگونی یک سناتور آمریکایی – و یکی از صاحبان آن باشد.

مالك آتلانتا دریم و سناتور كلی لوفلر از جورجیا از جنبش Black Lives Matter انتقاد كرده و قوانینی را كه تبعیض آمیز علیه زنان دگرباش جنسی است ، مطرح كرد و بنابراین بازیکنان حمایت خود را پشت سر رقیب رافائل وارنك ، رقیب دموكرات قرار دادند.

هیچ یک از آنها 50 درصد آرا required لازم برای یک پیروزی کامل را بدست نیاورد ، و این امر باعث دور دوم شد.

“من آرام آرام بیشتر و بیشتر خودم را آموزش می دهم [about American politics]، زیرا من زندگی بزرگسالی ام را در آمریکا گذرانده ام ، “گفت آچونوا ، که در خارج از فصل WNBA برای اسکیو در لیگ سری A1 ایتالیا بازی می کند.

“اما ، بله ، یک گردباد کاملاً دیوانه وار است.”

حتی رئیس جمهور دونالد ترامپ هنگام شلیک کلامی به سمت ورزش بسکتبال و لبرون جیمز ، ستاره و فعال لس آنجلس لیکرز ، در هنگام رالی روز دوشنبه در پنسیلوانیا ، به قدرت صدای ورزشکاران در این مسابقه غلتک اشاره کرد.

“بسکتبال چطور؟ لبرون جیمز چطور؟” ترامپ گفت. “وقتی آنها به کشور ما احترام نمی گذارند ، وقتی که به پرچم ما احترام نمی گذارند ، هیچ کس نمی خواهد تماشا کند. هیچ کس.”

جمعیت با شعارهای “لبرون جیمز می مکد!”

Indiana Pacers و Fever از جمله تیم های هر دو لیگ بودند که میدان های خود را به عنوان مراکز رای دهی باز کردند. Fever GM Tamika Catchings در انتخابات روز سه شنبه داوطلب شد.

“نتیجه گیری ترین انتخابات در طول زندگی ما”

رپتورها در تلاش بودند تا از آمریكایی هایی كه در شمال مرز زندگی می كنند درخواست كنند كه برای آنچه سرمربی نیك پرستار “نتیجه گیری ترین انتخابات در طول زندگی ما” نامید ، ثبت نام كنند.

مهم است که به یاد داشته باشید ، آچونوا گفت ، نتایج فراتر از آن است که چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری برنده شود.

وی گفت: “چیزی که انجمن بازیکنان و من از همان ابتدا تبلیغ می کردیم: انتخابات ریاست جمهوری فقط بخشی از معما است.” “نحوه پایین آمدن آرا به بقیه در آرا the تغییراتی است که شما با سرعت بیشتری مشاهده خواهید کرد. از آنجا که شهرداران ، فرمانداران ، هیئت های مدارس ، این افراد افرادی هستند که در واقع تغییر می کنند و سریعتر خواهید دید در زندگی روزمره

“صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری برنده شود ، این کار انجام نشده است. مانند” هورا ، ما رسیده ایم! “

آچونوا گفت که یافتن صدای او از نظر آلی تکامل یافته است. مرکز 6-3 اعتبار بازی او در نوتردام را زیر نظر Muffet McGraw داد و به او کمک کرد “در آنچه من هستم قوی باشد”.

وی گفت: “او کسی پرشور است ، کسی است که برای کمک به دیگران و کسی که صادقانه و صریح است. “این به من اعتماد به نفس داد تا از پلتفرم خود استفاده کنم ، از صدایم استفاده کنم و نسبت به آنچه که هستم جسارت داشته باشم.

“در همان زمان ، در حال بزرگ شدن ، چیزی که پدرم همیشه به من می گفت این است که” به او مقدار زیادی داده می شود ، چیزهای زیادی لازم است. ” دانستن اینکه چون من یک توپ را در یک حلقه قرار می دهم ، نوعی نفوذ دارم و از نظر معنا پلتفرم دیوانه است ، اما در عین حال یک امتیاز و چیزی است که من آن را سبک نمی دانم. این یک ضرر برای نعمت ها و فرصت هایی که خداوند به من داده اگر از آنها برای کمک به دیگران استفاده نکنم. “

وی گفت ، الگوی نسل بعدی بودن ، کاری که او انجام می دهد “دلیل بزرگی” است.

آچونوا گفت ، در حالی که WNBA سطح بالایی از فعالیت خود را ایجاد کرده و فصل خود را به Black Lives Matter اختصاص داده است ، لیگ هنوز راهی برای پیشبرد دارد.

وی گفت: “به مطالبه خود ادامه دهید.” “بله ، کار در آنجاست. اما سپس ما به دفاتر جلو و سمت های مربیگری نگاه می کنیم ، هیچ رنگین پوستی نداریم ، و با این وجود لیگی داریم که 80 درصد زنان سیاه پوست تشکیل می دهند. این استعداد نیست و مدارک سطح بالایی وجود ندارد. این فقط خواستار آن است که توسط افرادی که شبیه من هستند پر شوند. “

بعد از خبرهای ناراحت کننده انتخاباتی صبح ، آچونوا منتظر بقیه روزهای خود بود. وی برای تعیین چهار برنده کمک هزینه های تجاری Madam Walker Legacy Center جلسه ای ترتیب داده بود. آچونوا از طریق جایزه Dawn Staley 10 هزار دلار کمک مالی آمریکا برای کمک به یک موسسه خیریه به انتخاب خود دریافت کرد. وی تصمیم گرفت در عوض 2500 دلار به چهار بانوی کارآفرین تازه کار در ایندیانا جایزه دهد.

“این باعث امیدواری من می شود به این معنا که … این می تواند زندگی آنها ، خانواده آنها را تحت تأثیر قرار دهد و تغییر نسلی ایجاد کند. من می خواستم اطمینان حاصل کنم که این به زنان کمک می کند تا به خود کمک کنند ، به آنها فرصتی می دهد تا چیزی از خود را “