نبردهای بازیکنان کلیدی که می تواند مسابقه را تعیین کند

مسابقات فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد روز یکشنبه برگزار می شود. گجرات تایتانز (GT) برای کسب دومین جایزه IPL در چند فصل رقابت خواهد کرد، اما سوپر کینگز چنای (CSK) در راه آنها ایستاده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

GT با عملکرد همه جانبه خود در این فصل بالینی بوده است، در حالی که CSK، تحت رهبری MS Dhoni، اعتماد به نفس خود را برای رسیدن به قله القا کرده است.

مقالات مرتبط

IPL

مقدماتی 1 IPL 2023: CSK، در Chepauk، در راه GT برای دومین فینال متوالی ایستاده است.

IPL

IPL 2023، گجرات تایتانز در مقابل چنای سوپر کینگز: راهنمای فرم، رودررو، پخش زنده و هر آنچه که باید بدانید

این دو تیم تنها چند روز قبل در چنای در جریان مسابقه مقدماتی 1 با هم درگیر شدند. در آن روز، CSK با 15 ران پیروز شد، اما فینال می تواند یک بازی توپ متفاوت باشد.

قبل از جدال عنوان، نگاهی به چند نبرد کلیدی بین بازیکنان می اندازیم که می توانند مسابقه را تعیین کنند:

محمد شامی مقابل روتوراج گایکواد

جوانان در این فصل در IPL درخشیده اند و روتوراج گایکواد یکی از آنها بوده است. Gaikewad از 15 مسابقه در این فصل 564 ران با نرخ ضربه 146.88 با چهار نیم قرن به دست آورده است.

با این حال، گایکواد در برابر شامی تنها 46 دوش از هفت اینینگ در IPL با نرخ ضربه نزدیک به 70 انجام داده است.

شامی در این فصل با توپ جدید تاثیرگذار بوده است. او با 28 ویکت در صدر جدول رده بندی کلاه بنفش ایستاده است و از این تعداد، 15 ویکت در پاورپلی گرفته است.

فرم شامی با توپ جدید، نبرد او را در برابر گایکواد بازکننده CSK به یک ماجرای فریبنده تبدیل می کند. گایکواد تمایل به ضربه زدن را دارد و دیدن رویکرد او در برابر تیم بزرگ هند در روز یکشنبه جالب خواهد بود.

شوبمن گیل در مقابل دیپک چهار

شوبمن گیل در قالب زندگی خود در IPL است. او در حال حاضر با 851 دوش از 16 مسابقه، بهترین گلزن است و به نظر می رسد که با هر مسابقه پاسی که در آن ضربه می زند بهتر می شود.

گیل که از بازی 60 توپ 129 در روز جمعه تازه می‌شود، به سختی می‌خواهد به فینال برود و به مصاف دیپاک چهار می‌رود که خودش پس از آسیب‌دیدگی زودهنگام از ناحیه همسترینگ در نیمه دوم مسابقات IPL، دوباره از اوج گرفته است. در فصل

در مقابل چهار، شوبمن با 47 تحویل در IPL روبرو شده و 62 ران با نرخ اعتصاب 131.91 به ثمر رسانده است و در هشت مسابقه تنها سه بار توسط چهار اخراج شده است.

یکی از این اخراج‌ها در مسابقه Qualifier 1 بین GT و CSK رخ داد، زمانی که گیل برای 42 بازی اخراج شد.

هر دو بازیکن مناسب کریکت برای تیم های مربوطه خود هستند، چهار ویکت از پنج مسابقه اخیر IPL 12 ویکت گرفته است، و در حالی که گیل به دنبال صعود زودهنگام خواهد بود، نبرد او مقابل چهار می تواند یک لحظه تعیین کننده باشد. تصمیم گیرنده عنوان

شیوام دوبی در مقابل رشید خان

Shivam Dube از زمان پیوستن به چنای سوپر کینگز و حتی گاهی اوقات در این فصل به عنوان یک تمام کننده قدرت شناخته شده است. Dube در این فصل 33 شش سیکس جمع آوری کرده است و در رتبه دوم بیشترین ضربه شش ها، پس از کاپیتان RCB Faf du Plessis (36) قرار دارد.

با این حال، در فینال روز یکشنبه، Dube می‌تواند به مصاف رشید خان GT برود. این بازیکن افغان در این فصل 27 ویکت به نام خود دارد و رشید به غیر از رقابت برای پوشاک ارغوانی، به دنبال زدن چند ضربه مهم به مخالفان خواهد بود.

تا کنون در این فصل، Dube 386 دوش از 15 مسابقه با نرخ ضربه 158.85 به ثمر رسانده است که شامل سه دهه پنجاه می شود. این بهترین فصل او با خفاش تاکنون بوده است، تا جایی که به دویدن مربوط می شود، و امیدوار است که بدبختی را بر بول کاران GT انباشته کند.

در همین حال، رشید خان در اورهای میانی برای GT نقش مهمی ایفا کرده است و دقیقاً در همین مرحله است که می تواند به مصاف Dube برود. و اگرچه رشید هنوز دوبه را در IPL اخراج نکرده است، این بازیکن 24 ساله تنها چهار دوش در 9 توپ را به دوبه داده است.

همه ما می دانیم که رشید با گوگولی خود چه کاری می تواند انجام دهد، و همانطور که در این فصل اتفاق افتاد، جالب خواهد بود که ببینیم چگونه رشید از تغییرات چرخشی خود در اوورهای میانی برای به هم زدن حریفان استفاده می کند.

CSK در مقابل GT رودررو

چنای سوپر کینگز و گجرات تایتان از زمان اولین بازی گجرات در IPL در سال 2022، چهار بار به مصاف هم رفته اند. GT برتری 3-1 دارد و تنها برد CSK بر هاردیک پاندیا و شرکت در مرحله مقدماتی 1 پلی آف IPL این فصل بوده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام