نبردهای بازیکن کلیدی که می تواند نتیجه را تعیین کند

مدافع عنوان قهرمانی گجرات (GT) روز جمعه در ورزشگاه نارندرا مودی در مسابقات مقدماتی 2 IPL 2023 به مصاف قهرمان پنج دوره هندزان بمبئی (MI) می رود. این تیم‌ها برای حضور در فینال با چنای سوپر کینگز MS Dhoni (CSK) می‌جنگند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

همانطور که برای بازی ماقبل آخر فصل آماده می شویم، در اینجا نبردهای کلیدی بازیکنان از درگیری GT و MI وجود دارد که می تواند نتیجه Qualifier 2 را تعیین کند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: دوباره روی روهیت شارما تمرکز کنید زیرا MI به دنبال توقف GT juggernaut در بمبئی است

IPL

GT vs MI IPL 2023 Qualifier 2: رو در رو، محل برگزاری، زمان بندی مسابقات، گزارش آب و هوا، پخش زنده – همه آنچه که باید بدانید

ایشان کیشان مقابل محمد شامی

Openers لحن را در T20 ها ایجاد کرد و ایشان کیشان در این فصل همین کار را برای سرخپوستان بمبئی انجام داده است. نقش کیشان دومین دونده برتر برای این فرنچایز با 454 دوش با نرخ ضربه 143 است. نقش کیشان حمله به GT در مقدماتی 2 خواهد بود. با این حال، وظیفه او ممکن است توسط محمد شامی، توپ انداز جدید، سخت شود. ویکت گیر برتر در IPL 2023 با 26 اسکالپ به نام خود است همچنین با اقتصاد زیر 8.

کیشان در T20s 112 در مقابل شامی امتیاز دارد و باعث برتری پیسر کهنه کار در این نبرد می شود.

سوریاکومار یاداو در مقابل رشید خان

رشید خان هرگز سوریاکومار یاداو را در IPL برکنار نکرده است. تصویر BCCI

سوریاکومار با 544 دوش با نرخ ضربه 184، بهترین ضربه زننده برای بمبئی در این فصل بوده است. او همچنین یک قرن زودتر در این فصل مقابل GT گلزنی کرد و به خاطر زدن ضربه های بزرگ در اوورهای میانی در برابر اسپینرها معروف است. برای خنثی کردن تهدید ناشی از اسکای، GT بر سر شعبده باز افغان رشید خان خواهد افتاد.

رشید با 25 ویکت و 7.91 اکونومی بهترین اسپینر تا کنون در IPL 2023 است.

با این حال، SKY به دلیل سابقه IPL گذشته در این نبرد برتری دارد. سوریاکومار با نرخ ضربه 143 به رشید در لیگ غنی از پول نقد T20 گلزنی کرده است و هرگز به تیم ملی فوتبال افغانستان نرسیده است.

بخوانید | هر آنچه که باید بدانید GT vs MI IPL 2023 Qualifier 2

شوبمن گیل در مقابل آکاش مادوال

مرد لحظه، شوبمن گیل در حال حاضر خوش فرم ترین خمیر در IPL 2023 است. با 722 دوش با نرخ ضربه 149، گیل اینچ از کلاهک نارنجی فاصله دارد. او همچنین در این نسخه دو قرن به نام خود دارد.

آکاش مدهوال
آکاش مادوال از هندی‌های بمبئی تنها بول‌بازی است که در پلی‌آف IPL با پنج ویکت بازی می‌کند. AP

برای MI، توپ‌زن در فرم آکاش مادوال است که رقم شگفت‌انگیز 5/5 را ثبت کرد زیرا بمبئی در Eliminator لاکنو سوپر جاینتز (LSG) را شکست داد. بولر تا کنون 13 ویکت گرفته است و با توانایی های یورک و ویکت زنی خود تهدیدی برای هر ضربه ای است.

داده‌های مسابقه گیل و مادوال بسیار کم است زیرا هر دو فقط یک بار با یکدیگر رقابت کرده‌اند. در نبردی که پیش بینی آن سخت است، برنده نیز می تواند ثابت کند که بالقوه تغییر دهنده بازی است.

GT در مقابل MI رودررو

سرخپوستان بمبئی با نتیجه 2-1 در این مسابقه پیشروی می کنند، اما در IPL 2023 همه چیز به پایان می رسد.

در اولین مسابقه GT و MI در سال 2023، گجرات تایتانز با 55 ران برنده شد در حالی که بمبئی با 27 ران در مسابقه معکوس پیروز شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام