نجات دو جان با ویژگی «تشخیص سقوط» اپل واچ. چگونه کار می کند

ویژگی

ویژگی Fall Detection برای اولین بار در سال 2018 با عرضه اپل واچ سری 4 معرفی شد. این ویژگی از شتاب سنج و ژیروسکوپ ساعت برای تشخیص سقوط سخت توسط کاربر استفاده می کند. عکس فایل.

ساعت‌های اپل راه درازی را طی کرده‌اند و یک سری ویژگی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، از جمله اینکه می‌توانند سطح تناسب اندام خود را پیگیری کنند، تماس بگیرند یا پیام ارسال کنند، به موسیقی گوش دهند یا به سادگی زمان را بررسی کنند. در حالی که استفاده از دستگاه بسیار ساده است، اما بارها ثابت شده است که کاملاً کارآمد و کاربرپسند است، به لطف تعداد بی پایانی از ویژگی هایی که اپل تاکنون ارائه کرده است. یکی از این ویژگی‌های افزوده، ویژگی نجات جانی است که به نام «تشخیص سقوط» شناخته می‌شود که به شناسایی هر نوع حادثه و هشدار بیشتر به مخاطبین اضطراری در تلفن کاربر کمک می‌کند. از زمان آغاز به کار، این ویژگی به بسیاری از کاربران کمک کرده و جان چندین نفر را نجات داده است که داستان های آن به طور گسترده در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است.

در مورد آن، اخیراً دو حادثه جداگانه از ایالت های مینه سوتا و اوهایو آمریکا گزارش شده است که ثابت می کند اپل واچ چگونه می تواند به دلیل خدمات تشخیص سریع و هشدار به نجات جان مردم کمک کند.

ویژگی های تشخیص سقوط اپل واچ جان دو نفر را نجات می دهد

مقالات مرتبط

واتس اپ

واتس اپ اکنون از طریق Wear OS در ساعت های هوشمند قابل دسترسی است. بررسی کنید چگونه

واتس اپ

آمریکا نگران قانون ضد جاسوسی چین است

با توجه به الف MacRumors گزارش، اولین حادثه در مینه سوتا اتفاق افتاد، جایی که یکی از کاربران اپل واچ به نام مایکل برودکورب با یک تصادف شدید مواجه شد و نتوانست حرکت کند یا گوشی خود را دراز کند تا کمک بخواهد. به لطف اپل واچ روی مچ دست او، دستگاه سقوط را تشخیص داد و به طور خودکار 911 را شماره گیری کرد و در نتیجه جان او را نجات داد. او در حین تأمل در مورد این حادثه گفت: «این کاملاً یک ابزار نجات دهنده زندگی است.

در حادثه ای دیگر، یک مرد 83 ساله به نام ویلیام فرایر از سینسیناتی اوهایو به پیاده روی رفت و در امتداد مسیر رودخانه اوهایو سقوط کرد. مدت کوتاهی پس از آن بود که ساعت او سقوط را تشخیص داد و بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و در عین حال به دخترش نیز هشدار داد.

قابل ذکر است، این حوادث نمونه‌های واضحی از این هستند که چگونه ویژگی Fall Detection می‌تواند به نجات جان افراد کمک کند و در نتیجه تأثیر مثبتی بر جای بگذارد.

درباره ویژگی Fall Detection

با عرضه اپل واچ سری 4، ویژگی تشخیص سقوط برای اولین بار در سال 2018 معرفی شد. این ویژگی از شتاب سنج و ژیروسکوپ ساعت برای تشخیص هر نوع تصادف یا سقوط سخت با استفاده کننده استفاده می کند. در صورتی که ساعت سقوط یا تصادف را تشخیص دهد، فوراً یک هشدار به کاربر می‌فرستد تا تأیید کند که آیا او خوب است یا خیر. به محض دریافت پاسخ، دستگاه به طور خودکار با خدمات اورژانس تماس می گیرد و مکان پوشنده را با آنها به اشتراک می گذارد.

در کنار این، ساعت به تماس های اضطراری کاربر نیز هشدار می دهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام