نحوه قرار گرفتن تیم ها در نیمه راه

رویارویی آتی راجستان رویالز و چنای سوپر کینگز در ورزشگاه ساوای من سینگ جیپور، سی و هفتمین مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خواهد بود، به این معنی که فصل 74 بازی رسماً به نیمه راه خواهد رسید.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

و مطمئناً یک ترن هوایی بوده است و شانزدهمین دوره لیگ شاید بیش از هر دوره دیگری پیچ و خم داشته باشد. آن را نتیجه قانون «بازیکن تأثیرگذار» بنامید، اما در این فصل تعدادی پیچ و تاب در آخرین لحظه وجود داشته است که بیش از میخ‌خوران است. از پنج شش ضرب متوالی رینکو سینگ گرفته تا اورهای پایانی حماسی از بازیکنانی مانند ساندیپ شارما و آرشدیپ سینگ، این یک فصل به یاد ماندنی بوده است.

تاتا IPL 2023، CSK vs SRH پیش نمایش: حیدرآباد امیدوار است قلعه چنای را شکست دهد

GT vs RR: “هاردیک پاندیا به گذشته نمی پردازد”، کایف از گجرات تایتانز حمایت می کند تا بازی خانگی را به پایان برساند.

پیش از دور دوم بین راجستان رویالز و چنای سوپر کینگز، نگاهی به عملکرد تیم ها تا اینجای فصل می اندازیم.

چهار نفر برتر

قهرمان چهار دوره چنای سوپر کینگز (CSK) و دارنده عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) در حال حاضر هر کدام با 10 امتیاز در صدر جدول 10 تیمی قرار دارند و CSK با توجه به نرخ خالص دوندگی برتر، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. به نظر می رسد CSK در حال حاضر در حال پیشرفت است و هر یک از سه مسابقه اخیر خود را پس از شروع ضعیف خود پیروز شده است. به نظر می‌رسد این دو طرف به‌عنوان گزینه‌های مورد علاقه برای قفل کردن شاخ‌ها در Qualifier 1 با نحوه پیش‌روی همه‌چیز ظاهر می‌شوند.

چنای سوپر کینگز در حال حاضر با پنج برد در هفت بازی، در صدر جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارد. ورزشی

آنها از نزدیک توسط راجستان رویالز (RR) دنبال می شوند، که به نظر می رسد از جایی که پس از نایب قهرمانی در سال گذشته متوقف شده بودند، به کار خود ادامه دادند و پس از آن سوپر جاینتز لاکنو (LSG) – دو طرف NRR بهتری دارند. چهار تیم هر کدام هشت امتیاز مساوی کردند. در اصل، چهار تیم برتر فعلی لیگ برتر هند تفاوت چندانی با تیم‌هایی که سال گذشته در پلی آف شرکت کردند، ندارد و CSK جایگزین رویال چلنجرز بنگلور (RCB) شد.

وسط میز

RCB بلافاصله خارج از چهار نقطه بالا قرار دارد. آنها تصور می کردند که از RR و LSG در جایگاه سوم عبور کنند، فقط برای KKR به رهبری Nitish Rana که یک فصل دو برابر آنها را به سبک کامل انجام دهد. RCB تاکنون یک کیسه مختلط بوده است. در حالی که مسلماً آنها کامل‌ترین رده‌بندی این فصل در Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell با محمد سراج آشکاری مطلق در اوورهای پاورپلی بوده‌اند، RCB نتوانسته بازی‌هایی را که انتظارش را داشتند به پایان برساند.

RCB IPL 2023
بازکننده‌های RCB Faf du Plessis و Virat Kohli موفق‌ترین ضربه‌زنان تاکنون در این فصل بوده‌اند. AP

این داستان مشابهی برای پادشاهان پنجاب بوده است، که مطمئناً تحت رهبری شیخار داوان و سام کوران وعده‌های بیشتری از خود نشان داده‌اند – دومی پس از اینکه ‘گابار’ به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف کنار رفت، هدایت را بر عهده گرفت. آنها با پیروزی های متوالی شروع کردند – به مالکان تیم امیدوار بودند که برای اولین بار در 9 سال گذشته به پلی آف برسند – اما از آن زمان تاکنون روندی متفاوت داشته اند. با این حال، پیروزی آنها بر سرخپوستان بمبئی، پتانسیل این تیم برای ورود به جمع چهار تیم برتر را نشان می‌دهد، به خصوص با قدرتی که در رده متوسط ​​و یک بازیکن مرگ استثنایی در آرشدیپ سینگ دارد.

و در رده هفتم KKR قرار دارند که امیدهای خود را برای رسیدن به مرحله پلی آف پس از پیروزی متقاعد کننده بر RCB تقویت کرده اند. قدرت KKR در بخش چرخش انباشته آنها نهفته است – که نقش کلیدی در هر دو پیروزی آنها در مقابل RCB در این فصل ایفا کرد. علاوه بر این، با یک پاور ضربه‌گیر جدید در جیسون روی که در صدر جدول قرار دارد، قهرمانان دو دوره همچنان می‌توانند در نیمه دوم مرحله گروهی مبارزه کنند.

نیمه پایین

هندی‌های بمبئی که پنج بار قهرمان شده‌اند، از اینکه فصلشان تاکنون چگونه بوده است، بسیار ناامید خواهند شد. نه تنها ناکامی در رسیدن به پلی آف برای سومین فصل متوالی اولین بار برای بمبئی خواهد بود و میراث موفق ترین فرنچایز در تاریخ بزرگترین لیگ T20 جهان را خدشه دار می کند، بلکه باعث تضعیف روحیه تیمی با استعداد بسیار می شود. با تعدادی از جوانان آینده دار

GT در مقابل MI IPL 2023
سرخپوستان بمبئی در حال حاضر با سه برد و چهار شکست در هفت بازی در رده هشتم قرار دارند. ورزشی

بمبئی پس از آن، با تعدادی از برندگان مسابقه خود مانند کیرون پولارد، هاردیک پاندیا و کرونال پاندیا یا کفش های خود را آویزان کردند یا به سایر فرنچایزها پیوستند، یک تغییر بزرگ را پشت سر گذاشت. در حالی که برخی از استخدام‌کنندگان جدید مانند کامرون گرین، تیم دیوید، تیلاک وارما، هریتیک شوکین اجمالی از درخشش خود در این فصل نشان داده‌اند، تیم کاملاً نتوانسته به عنوان یک واحد شلیک کند. سه برد آنها در هفت بازی همگی در برابر تیم هایی که در نیمه پایین جدول باقی مانده اند به دست آمده است.

سان رایزرز حیدرآباد و دهلی کپیتالز هر کدام با دو برد در هفت بازی در انتهای جدول قرار دارند که دومی به دلیل NRR پایین در جایگاه دهم قرار دارد. با این حال، دهلی تیمی است که بین این دو در حال بهبود است. آنها حساب خود را با پیروزی مقابل KKR باز کردند و سپس با موفقیت از مجموع کم در برابر SRH دفاع کردند تا یک معجزه دیرهنگام را نشان دهند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام