نخست وزیر ایالت ویکتوریا ، دانیل اندروز اطمینان دارد که تنیس آزاد استرالیا ادامه خواهد یافت

دانیل اندروز ، نخست وزیر ایالت ویکتوریا استرالیا گفت ، با وجود مذاکرات “فوق العاده پیچیده” ، او اطمینان دارد مسابقات تنیس آزاد استرالیا در ژانویه ادامه خواهد یافت.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا ، دانیل اندروز اطمینان دارد که تنیس آزاد استرالیا ادامه خواهد یافت

نواک جوکوویچ پس از پیروزی در فینال تک نفره مردان در Open Australian 2020. AFP

ملبورن: رهبر سیاسی ایالت ویکتوریا استرالیا می گوید با وجود مذاکرات “فوق العاده پیچیده” ، او اطمینان دارد مسابقات تنیس آزاد استرالیا در ژانویه ادامه خواهد یافت.

دانیل اندروز ، بهترین قانونگذار ایالت ، روز دوشنبه در مورد برنامه ریزی برای اولین دوره مسابقات گرند اسلم تنیس در این فصل که برای تاریخ 18-31 ژانویه ملبورن در پارک ملبورن برنامه ریزی شده است ، شک و تردید کرد.

تنیس استرالیا چندین ماه است که امیدوار است که دولتهای ویکتوریا و استرالیا طرحی را برای ورود بازیکنان از اواسط ماه دسامبر و قرنطینه در یک مرکز تمرینی ویژه با همراهان محدود تصویب کنند.

هنگامی که برگزارکنندگان تنیس در اوایل هفته اعلام کردند که تمام مسابقات منطقه ای تنظیم به جای اینکه در سایر شهرهای پایتخت استرالیا پخش شود ، به ویکتوریا منتقل می شود ، اندروز واکنش نشان داد و گفت که برنامه های اصلاح شده “کاری انجام نشده” است.

ATP ، تور بین المللی تنیس مردان ، بعداً یادداشتی را برای بازیکنان خود صادر کرد.

ATP گفت: “در بحث و گفتگو با تنیس استرالیا طی 24 ساعت گذشته ، ما مطلع شده ایم که برخی از چالش های جدید در مورد تاریخ ورود از قبل برنامه ریزی شده برای بازیکنان و اعضای تیم وجود دارد.” وی ادامه داد: “ما برای تأیید برنامه های ماه ژانویه با تنیس استرالیا کار می کنیم و به محض دسترسی بیشتر به اطلاعات در روزهای آینده ، به روزرسانی خواهیم کرد.

اندروز روز چهارشنبه اظهارات قبلی خود را در مورد دشواری برگزاری مسابقات آزاد استرالیا در ملبورن تکرار کرد.

وی گفت: “این کار باید با خیال راحت انجام شود ، باید به درستی انجام شود.” “ما بسیار بسیار نزدیک با تنیس استرالیا کار می کنیم. آنها در حال کار (با) همه شرکای خود هستند و ما اطمینان داریم که کار خود را با Open Australian انجام خواهیم داد. “

تصمیم تنیس استرالیا برای انتقال همه رویدادها ، از جمله جام ATP ، به ویکتوریا با هدف جلوگیری از پتانسیل گرفتار شدن بازیکنان در بین ایالت در صورت بسته شدن ناگهانی مرزهای داخلی بود.

دولت اندروز در صف مقدم موج دوم خود قرار داشت کووید -19 مرگ در ایالت وی که باعث قفل طولانی مدت ساکنان ملبورن شد. او انتقادات زیادی را به دلیل اجرای مقررات منع رفت و آمد و قفل شدید وارد کرد ، اما سرانجام این محدودیت ها جواب داد.

ویکتوریا هیچ مرگ و میر یا مورد جدیدی را ثبت نکرده است کووید -19 به مدت 19 روز این ایالت 819 نفر از 907 نفری را که در سراسر استرالیا بر اثر ویروس مرده اند ، تشکیل می دهد.

برخی از مسابقات ورزشی حرفه ای در استرالیا ، از جمله لیگ ملی راگبی ، لیگ فوتبال استرالیا ، سوپر راگبی و لیگ A فوتبال ، پس از یک قفل اولیه در ماه مارس ، با برخی از بازیکنان که در مراکز زیست ایمنی زندگی می کنند و بازی می کنند ، پیش رفت.

برنامه های Open Australian استرالیا شبیه به مسابقات Open US است ، اولین رشته تنیس که پس از خاموش شدن ورزش جهانی برگزار شد ، زمانی که مسابقات سینسیناتی پیش از گرند اسلم به نیویورک منتقل شد.

برگزارکنندگان مسابقات اوپن استرالیا امیدوارند که دولت ایالت ویکتوریا اجازه تماشاگران در پارک ملبورن را برای مسابقات آزاد بدهد. در این مرحله ، دولت ایالت اجازه می دهد تا جمعیتی با ظرفیت 25٪ در مسابقات کریکت ملبورن 100000 نفری برای مسابقات کریکت استرالیا و هند از 26 دسامبر برگزار شود.

اندروز روز دوشنبه گفت: “ما می خواهیم این رویداد دقیقاً مانند (كریكت) اتفاق بیفتد.” “اما چیزی که در مورد کریکت در مقایسه با تنیس وجود دارد این است که این گروه کمی از افراد است (که) ما فکر می کنیم می توانیم قرنطینه کنیم.”

او گفت ، مسابقات استرالیا اوپن یک رویداد عظیم است ، این رویدادی است که همه ما عاشق آن هستیم … اما در زمانی اتفاق می افتد که بقیه جهان در آتش می سوزند. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.