نظرات استفاده کنندگان کرم لایه بردار کاسنی – مجله نورگرام

این برند محصول کشور آمریکا بوده و دارای کیفیتی بالا است ، این کرم بسیار سریع عمل می کند و پوست صورتتان را پاکسازی و لایه های مرده پوست را جدا میکند و مصرف بیش از حد آن باعث می شود ، پوست صورتتان در طول هفته به صورت پوسته پوسته شود ، پس به اندازه کافی از این کرم لایه بردار استفاده کنید ، از نتایج استفاده از این کرم ، شادابی پوست ، کاهش چربی زیاد ، نرم شدن پوست ، پاکسازی و تمیز شدن پوست ، زبر و خشک نشدن پوست است. اگر پوست چرب دارید به دنبال کرم لایه برداری باشید که مواد BHA دارند ، این لایه بردار به صورت سطحی منافذ پوست شما را لایه برداری میکند و پوستتان حالت طبیعی پیدا می کند.اگر پوستی نرمال دارید از یک لایه بردار بی اچ آ و بسیار ملایم استفاده کنید ، اگر پوستی حساس دارید هفته ای دو بار از لایه بردار استفاده کنید ، و لایه بردار نباید زیاد اسیدی باشد و قبل از استفاده از لایه بردار آن را روی قسمت کوچکی از پوست تان امتحان کنید.

اگر پوست شما هیچ عارضه ای ندارد ، می توانید هر روش لایه برداری را انتخاب کنید. کلا برای پوست های خشک، استفاده از لایه برداری چه مکانیکی و چه شیمیایی توصیه نمی شود زیرا موجب خشکی بیشتر پوست شده و می تواند برای بیمار دردسرساز باشد. کرم ضد چروک برای پوست خشک، دارای مواد رطوبت رسان بیشتری است و باعث خشکی پوست نمیشود.

به همه کرمهای موجود در بازار که ادعای لایهبرداری دارند نمیشود اعتماد کرد، بهمین خاطر ما استفاده از کرم آلفاتراست را به شما پیشنهاد میکنیم. تنها نکتهای که باید در هنگام انتخاب کرم ضد چروک مناسب پوست خود به آن توجه کنید، سن شما و مستعد آکنه بودن یا نبودن آن است. پیش از خرید، بهتر است کمی از کرمهای لایه بردار AHA را روی پوست گردنتان تست کنید تا ببینید نسبت به آن واکنش جدی التهابی از خود نشان میدهد یا نه.

چطور باید کرمهای لایهبردار AHA را وارد برنامه مراقبت از پوست کرد؟ همچنین در بعضی موارد لیفت پوست را انجام داده و چین و چروک را برطرف یا از ایجاد آن جلوگیری میکند.کرم ضد چروک مای نیز دارای همین عملکردها است. کرمهای ضد چروک، جوان کننده و یا لایه بردار، لایه سلول های مرده را از پوست برداشته، آبرسانی لازم را به آن انجام داده پوست را تغذیه کرده و ترمیم میکند. برای مصرف باید پوست خود را با مواد شوینده کاملا تمیز کرده و سپس ژل را روی قسمت های مورد نیاز به آرامی پخش نمایید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم لایه بردار ترتینوئین.