نوین الحق پس از برکناری ویرات کهلی داستانی مرموز منتشر می کند

نوین الحق پس از اخراج ویرات کوهلی در جریان مسابقه IPL 2023 بین بمبئی هندز و رویال چلنجرز بنگلور، یک استوری مرموز در اینستاگرام منتشر کرد.

IPL 2023: «انبه شیرین»، نوین الحق پس از اخراج ویرات کوهلی در جریان بازی MI vs RCB، استوری مرموز اینستاگرامی را منتشر کرد.

ویرات کوهلی روز سه‌شنبه مقابل هندی‌های بمبئی به خاطر 1 بازی اخراج شد. ورزشی

تنها چند روز پس از درگیری در میدان با ویرات کوهلی از رویال چلنجرز بنگلور، نوین الحق، کشتی گیر لاکنو سوپر جاینتز (LSG) افغانستان، هنگام تماشای بازی IPL بین هندی های بمبئی و RCB در روز سه شنبه، یک استوری مرموز در اینستاگرام منتشر کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

پس از اخراج کوهلی توسط جیسون بهرندورف در اوور اول، نوین به سرعت یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد. این داستان تصویری از انبه با عنوان “انبه شیرین” به همراه تصویری از او در حال تماشای پیوش چاولا در حین بازی در تلویزیون داشت.

پست مرموز اینستاگرام نوین الحق.
IPL

IPL 2023: Virat Kohli و Gautam Gambhir به دلیل مشاجره لفظی زشت پس از LSG در مقابل RCB جریمه شدند

IPL

نوین الحق به ویرات کهلی پاسخ می دهد: “شما آنچه را که لیاقتش را دارید دریافت می کنید…”

اوضاع پس از بازی بین LSG و RCB در 1 مه در لاکنو به خشونت کشیده شد. گویا در طول بازی، کهلی در حال نشان دادن خاک روی کفش هایش به نوین دیده شد، و دومی این موضوع را ساده نگرفت. آمیت میشرا، هم تیمی ناوین در LSG، به همراه داوران مجبور شدند جلوی بحث را بگیرند و جلوی مشاجره این دو را بگیرند.

وقتی کوهلی و مربی LSG، گوتام گامبیر، بعد از مسابقه درگیر جنگ لفظی شدند، اوضاع از بد به بدتر تبدیل شد. کوهلی بعد از بازی در حال صحبت با کایل مایرز از LSG دیده شد، اما گامبیر خیلی زود مداخله کرد و مایرز را برد. این منجر به برخورد کوهلی با گامبیر شد و مشاجره ای بین آن دو در گرفت.

کوهلی و گمبیر در نهایت به دنبال این رویارویی 100 درصد جریمه شدند، در حالی که ناوین 50 درصد جریمه شد.

کوهلی پس از دعوای خود با گامبیر، داستانی مرموز را در اینستاگرام بارگذاری کرد و گفت: «هر چیزی که می شنویم یک عقیده است، نه یک واقعیت. هر چیزی که می بینیم یک چشم انداز است، نه حقیقت.»

RCB در حال حاضر با 10 امتیاز از همین تعداد بازی در رده ششم قرار دارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.