نوین الحق پس از جدال در زمین از ویرات کهلی عذرخواهی نکرد

از زمانی که نوین الحق، کشتی گیر افغان لاکنو سوپر جاینتز (LSG) با ویرات کوهلی از رویال چلنجرز بنگلور (RCB) گفتگو کرد، او موضوع بسیار مورد بحث آنلاین بوده است. طرفداران کوهلی انواع و اقسام میم ها و پست های خنده دار را برای تمسخر او ارائه کرده اند. به همین ترتیب، یک دسته توییتر با نام ناوین، که حتی یک تیک آبی داشت، در 24 می، یک توئیت عذرخواهی از کوهلی منتشر کرد که بلافاصله با بیش از 25000 لایک در فضای مجازی منتشر شد. اما ناوین تایید کرده که این یک حساب کاربری جعلی بوده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

او برای روشن شدن این موضوع به استوری اینستاگرام خود پرداخت. او تصویری از دسته توییتر منتشر کرد و از طرفدارانش خواست آن را گزارش کنند. حساب کاربری خیلی زود حذف شد.

استوری نوین الحق در اینستاگرام.

مقالات مرتبط

نوین الحق

نوین الحق از آوازهای ویرات کهلی «لذت می برد»، اذعان دارد که از آن انگیزه دارد.

نوین الحق

IPL 2023 Eliminator: “عملکردی برای یادآوری”، نوین الحق از LSG با 4/38 در برابر MI در Chepauk می درخشد.

از زمان حادثه کوهلی، نوین در ورزشگاه‌های مختلف در حیدرآباد، لاکنو، کلکته و حتی در بازی حذفی مقابل هندی‌های بمبئی (MI) در چنای، با شعارهای “کهلی” از سوی هواداران مواجه شده است.

اگرچه نوین تا کنون از پاسخ مستقیم به شوخی‌ها دوری می‌کرد، اما از این فرصت استفاده کرد و هر بار که مقابل MI یک ویکت می‌گرفت، جشن گرفت و در کنفرانس بعد از بازی نیز درباره آن صحبت کرد.

“من از آن لذت می برم. من از جمعیتی که شعار او را می خوانند خوشم می آید [Virat Kohli’s] نام یا نام هر بازیکن دیگری این به من اشتیاق می دهد که برای تیمم خوب بازی کنم.»

«خب، من روی سر و صدای بیرون یا هر چیز دیگری تمرکز نمی کنم. من فقط روی روند خودم تمرکز می کنم. اینطور نیست که جمعیت شعار بدهند یا کسی چیزی بگوید… تاثیری بر من ندارد. به عنوان ورزشکاران حرفه ای، شما باید این موضوع را به خوبی انجام دهید. یک روز تمام تلاش خود را برای تیم انجام نمی دهید و هواداران آن را به شما خواهند داد. روزی دیگر کار خاصی برای تیم خود انجام خواهید داد و همین افراد می توانند نام شما را فریاد بزنند. بنابراین، [it’s] اساساً بخشی از بازی است.”

نوین در جریان بازی مرحله دوم لیگ برتر در 1 مه با کهلی درگیر شد.

پس از اینکه آمیت میشرا از LSG، که در آن زمان با ناوین نیز در کریس حضور داشت، و داوران مداخله کردند و اوضاع را آرام کردند، تنش دوباره در جریان دست دادن متداول پس از بازی شعله ور شد که هر دو رو در روی هم قرار گرفتند و درگیر شدند. رویارویی بالا، که فقط از یک نزاع متوقف شد.

پس از اینکه هر دو برای بار دوم رانده شدند، و یک بازیکن LSG سعی کرد با ویرات در مورد اتفاقات رخ داده صحبت کند، مربی LSG در میان هیاهو فرو رفت و یک مسابقه زشت با کهلی داشت. هر دو کوهلی و گامبیر 100 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کردند، و ناوین نیز 50 درصد از هزینه مسابقه را دریافت کرد و کهنه‌سربازان حتی برای مثال پیشنهاد تعلیق از چند بازی را انجام داده بودند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام