نوین الحق کیست، مردی که دستش را از ویرات کهلی دور کرد

قبل از تبادل زشت، جنگ لفظی و نیاز به جدا کردن گوتام گمبیر و ویرات کوهلی در مسابقه 43 لیگ برتر هند، نقش نوین الحق بود. او می تواند در کل درامی که دوشنبه در استادیوم اکانا در لاکنو رخ داد، نقش محوری داشته باشد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در حالی که بازیکنان پس از پیروزی 18 ران RCB مقابل LSG دست می دادند، به نظر می رسید صحبت هایی بین نوین الحق و کهلی رد و بدل شده بود. در گرما، نوین دست خود را از اخلاق ورزشی مرسوم بین دو تیم بیرون کشید.

IPL 2023: Virat Kohli و Gautam Gambhir به دلیل مشاجره لفظی زشت پس از LSG در مقابل RCB جریمه شدند

IPL 2023: LSG که توسط مصدومیت KL Rahul تسخیر شده بود، نقشه بازی مقابل RCB در لاکنو را از دست داد.

در اوور هفدهم تعقیب و گریز LSG، زمانی که بازی تمام شد، کوهلی با ناوین تبادل نظر کرد. آمیت میشرا و داور باید مداخله می کردند.

ناوین بعداً به دلیل نقض ماده 2.2 قانون رفتار IPL که باعث بدنام شدن بازی با رفتارهای غیرقانونی می شود، 50 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کرد.

نوین الحق کیست؟

نوین الحق یک بازیکن 23 ساله بازوی راست متوسط ​​برای LSG است و برای افغانستان در کریکت بین المللی بازی می کند. این جوان اولین بازی ODI خود را در سال 2016 در مقابل بنگلادش انجام داد، زمانی که 17 ساله بود و از سال 2021 بازی نکرده بود. در کوتاه ترین فرمت، او اولین بازی خود را نیز در سال 2019 در برابر بنگلادش انجام داد و آخرین بازی خود را در ماه مارس برابر پاکستان انجام داد.

او هنوز در اوایل کار خود، 14 ویکت ODI و 34 ویکت T20I گرفته است. در ODI ها او به طور متوسط ​​25.42 با نرخ اقتصادی 5.78 با نرخ ضربه 26.3 است. در حالی که در کوتاه ترین فرمت 20.70، 8.10 و 15.3 می باشد.

ناوین بهترین ارقام بولینگ 4/42 را در برابر ایرلند در ODIs و 3/21 در مقابل استرالیا و ایرلند در کریکت T20I ثبت کرده است.

در اوایل سال جاری، نوین الحق و رشید خان، رشید خان، کشتی گیر افغانستانی، تصمیم استرالیا برای خروج از مجموعه ODI علیه خود در امارات متحده عربی را به شدت محکوم کرده بودند. در تلافی، نوین از لیگ بیگ باش کنار رفت.

این بازیکن متولد کابل دارای تجربه زیادی در T20s با بازی در چندین لیگ است که در آن نماینده تیم هایی مانند سیدنی سیکسرز، کویته گلادیاتورز، شارجه واریرز، گویان آمازون واریورز و لسترشایر بوده است. در مجموع او 136 مسابقه T20 انجام داده و 167 ویکت را انتخاب کرده است.

در IPL این فصل، ناوین چهار بازی انجام داده است – برابر راجستان رویالز، گجرات تایتانز، پنجاب کینگز و رویال چلنجرز بنگلور – با ارسال ارقام 0/19، 1/19، 3/30 و 3/30 برای مجموع هفت ویکت. او در حال حاضر میانگین 14.00 با نرخ اقتصادی 6.12 و نرخ اعتصاب 13.71 است.

Lucknow Super Giants خدمات او را با صرف 50 لک روپیه در طول حراج کوچک IPL در سال گذشته به دست آورده بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام