نکات برجسته SL در مقابل AFG: اولین ODI در هامبانتوتا

نکات برجسته سریلانکا در مقابل افغانستان: 268 کاسه افغانستان از سریلانکا خارج شد، قبل از اینکه ابراهیم زادران با توپ 98 به آنها کمک کرد تا هدف را با شش ویکت و 19 ارسال خالی کنند.

نکات برجسته سریلانکا در مقابل افغانستان، اولین ODI در هامبانتوتا: افغانستان با پیروزی در شش ویکت پیشتاز سریلانکا شد

امتیاز و به‌روزرسانی‌های SL در مقابل AFG 1st ODI LIVE. خبرگزاری فرانسه

نکات برجسته سریلانکا در مقابل افغانستان 1st ODI: افغانستان در بازی افتتاحیه ODI پیروز شد و تصمیم گرفت روز جمعه با وجود غیبت رشید خان، ابتدا مقابل سریلانکا بازی کند. ستاره ساق پا به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر کنار گذاشته شد، اما انتظار می‌رود که برای آخرین بازی از سری سه مسابقه به میادین بازگردد.

سریلانکا نیز نگرانی‌های مصدومیتی داشت و وانیندو هاسارانگا، بازیکن ساق پا، به دلیل مشکل پا از بازی خارج شد.

همانطور که انتظار می رفت، سریلانکا اولین بازی ODI را به متیشا پاتیرانا، بولر سریع، پس از بازی های شکست در لیگ برتر هند، داد و همچنین اولین بازی ODI خود را به دوشان هیمانتا به دوشان هیمانتا داد.

مقالات مرتبط

سری

سریلانکا در مقابل افغانستان: رشید خان دو بازی اول ODI را به دلیل مصدومیت از دست می دهد و انتظار می رود در بازی نهایی حضور داشته باشد.

سری

ابراهیم زدران در اولین برد شش ویکت افغانستان در سریلانکا ODI ستاره شد

سریلانکا پس از ناکامی در کسب جایگاه خودکار بر اساس رتبه بندی ICC خود، از این سری بازی ها در برابر افغانستان برای آماده سازی مسابقات مقدماتی جام جهانی استفاده می کند.

ترکیب ها:

سری لانکا: داسون شاناکا (کاپیتان)، کوسال مندیس، پاتوم نیسانکا، دیموث کاروناراتنه، آنجلو ماتیوس، دانانجایا دسیلوا، چاریت آسالانکا، دوشان هیمانتا، متیشا پاتیرانا، لاهیرو کومارا، کاسون راجیتا

افغانستان: حشمت الله شهیدی (کاپیتان)، رحمت شاه، رحمان الله قرباز، ابراهیم زدران، نجیب الله زدران، محمد نبی، عظمت الله عمرزی، مجیب الرحمن، نور احمد، فضل حق فاروقی، فرید احمد مالک.

با ورودی های AP

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.