نیتیش رانا عمران مالک را برای 28 ران در یک اوور شکست می دهد

کاپیتان KKR، Rana، چهار چهار و دو ماکسیمم بالا را شکست تا 28 ران را در اولین اور شب Uman Malik بدست آورد و به KKR کمک کرد در پایان پاورپلی پس از تعیین امتیاز 229 برای پیروزی، به 62/3 برسد.

IPL 2023: نیتیش رانا عمران مالیک را برای 28 ران در یک اور شکست داد تا مبارزه KKR در مقابل SRH را رهبری کند.

KKR Nitish Rana در طول بازی خانگی IPL 2023 مقابل SRH، نیم قرن شانزدهمین IPL خود را تنها با 25 توپ مطرح کرد. ورزشی

کاپیتان نیتیش رانا پس از شروعی فراموش‌نشدنی در برابر سان‌رایزرز حیدرآباد در کلکته در روز جمعه به کمک نایت رایدرهای کلکته (KKR) آمد.

IPL 2023 LIVE: Kolkata Knight Riders vs Sunrisers Hyderabad Live Score

KKR، رحمان الله گورباز، ویکت بان را برای یک اردک سه توپ در همان اوور اول بوونشوار کومار از دست داد، پس از اینکه سانرایزرز حیدرآباد امتیاز 229 را برای آنها به ارمغان آورد تا به لطف 100 توپ بدون شکست هری بروک با 55 توپ، پیروز شوند. توپ ها، برداشتن ونکاتش ایر و سونیل نارین برای کاهش KKR به 20/3.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

رانا کاپیتان کلکته اما حاضر به تسلیم نشد و تیمش را در تعقیب و گریز با یک ضد حمله درخشان بازگرداند. و یک لحظه تعیین کننده در طول اقامت او در چین، شکستن SRH سریع Umran Malik برای 28 ران در آخرین اوور پاورپلی بود.

رانا که در بازی قبلی KKR در تعقیب و گریز موفق در برابر گجرات تایتانز امتیاز ارزشمند 45 را به ثمر رساند، چهار مرز را به همراه دو ماکزیمم بالا شکست تا KKR را به 62/3 در پایان پاورپلی برساند.

باتر دهلی به مبارزه ادامه داد، حتی زمانی که مایانک مارکانده یک N Jagadeesan (36 بر 21) و آندره راسل (3 از 6) را در اورهای متوالی حذف کرد تا نایت رایدرها را به عقب براند. رانا نیم قرن شانزدهمین IPL خود را با شش و یک پرانتز از واشنگتن ساندار در اوور دوازدهم مطرح کرد و برای رسیدن به نقطه عطف، 25 توپ گرفت.

پیش از این، بروک باتر انگلیسی سرانجام خود را در IPL معرفی کرد و قیمت 13.25 کرور روپیه خود را با شکستن صد توپ اول فصل تنها در 55 توپ، کوبیدن 12 چهار و سه شش در طول مسیر توجیه کرد، زیرا SRH پس از آن 228/4 فوق العاده را به ثبت رساند. دعوت شدن به خفاش توسط KKR.

بروک که شروعی آتشین در پاورپلی داشت، پس از اینکه سویاش شارما، سویاش شارما، بازیکن KKR، از بازی بولینگ خود به خوبی استفاده کرد، از مهلت 45 نهایت استفاده را برد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.