نیندر باترا ، رئیس IOA ، جایزه ملی بنیاد سرمایه را اهدا کرد

باترا همچنین رئیس فدراسیون بین المللی هاکی (FIH) و عضو کمیته بین المللی المپیک (IOC) است.

نیندر باترا ، رئیس IOA ، جایزه ملی بنیاد سرمایه را اهدا کرد

تصویر فایل Narinder Batra. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: فدراسیون بین المللی هاکی

دهلی نو: ناریندر باترا ، رئیس انجمن المپیک هند (IOA) روز یکشنبه به دلیل سهم خود در ورزش ، جایزه ملی بنیاد سرمایه را دریافت کرد.

وی در سخنرانی و جوایز سالانه بنیاد پایتخت ، که به مناسبت گرامیداشت 106مین سالگرد تولد دادگستری کریشنا اییر ، یک حقوقدان مشهور ، بصورت آنلاین برگزار شد ، به وی اهدا شد.

باترا همچنین رئیس فدراسیون بین المللی هاکی (FIH) و عضو کمیته بین المللی المپیک (IOC) است.

رئیس جمهور هاکی هند ، تبریک گفتن به باترا ، گیانندرو نینگومبام گفت: “با توجه به نقش وی در حرفه ای سازی اداره ورزش در هند و فداکاری وی در مورد اعتلای همه ورزش ها ، این یک شناخت بسیار شایسته است.

“هاكی هند با ابتكاراتی كه در احیای این ورزش كمك كرده و منجر به پذیرش واقعی انقلاب هاكی در هند شده است ، تحت هدایت قبلی وی بعنوان رئیس جمهور هاكی هند نیز سود برده است.”

باترا ، بازیکن سابق هاکی ، سفر اداری خود را با تبدیل شدن به رئیس انجمن هاکی جامو و کشمیر در سال 1997 آغاز کرد ، این سمت را تا سال 2011 بر عهده داشت.

وی همچنین بین سالهای 2005 تا 2013 خزانه دار انجمن کریکت دهلی و منطقه بود. وی پس از آغاز به کار دبیرکل هاکی هند شد و از سال 2014 تا 2016 به عنوان رئیس آن فعالیت کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.