نیواورلئان پلیکان استن ون گوندی را به عنوان مربی استخدام می کند

استن ون گوندی راهی نیواورلئان پلیکانس می شود و در آنجا تیم امیدوار کننده ای را انتخاب خواهد کرد که شامل انتخاب شماره یک 2019 کلی صهیون ویلیامسون و بازیکن برتر بهبود یافته براندون اینگرام است.

ون گوندی با عقد قراردادی چهار ساله موافقت كرد ، شخصی گفت كه به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت كرد زیرا این شرایط به طور علنی فاش نشده است.

این مربی روز چهارشنبه در حساب توییتر خود گفت که “از پیوستن به یک تیم با استعداد نیواورلئان پلیکانز بسیار هیجان زده است” و از گیل بنسون و صاحب تیم برای این فرصت تشکر کرد.

وان گوندی نوشت: “این افتخار است که با بازیکنان ما کار می کنم و برای خانم بنسون و دیوید گریفین ، تراژان لنگدن ، کارکنان آنها و افراد بزرگ نیواورلئان کار می کنم.” “من نمی توانم صبر کنم تا با بازیکنانمان صحبت کنم و روند کار را شروع کنم.”

از جمله بازیکنانی که با آنها صحبت خواهد کرد ، جی جی ردیک ، رهبر پیشکسوت رختکن است که فصل های دوم تا ششم NBA خود را در ون گندی در اورلاندو بازی کرد. ردیک به راحتی وان گوندی را به خاطر کمک به او برای تبدیل شدن به یک گلزن دو رقمی قابل اعتماد ، اعتبار داده است.

“از نظر ناملموس و خصوصیات ، من فکر می کنم هر بازیکن NBA باید داشته باشد ، من فکر می کنم که او این موارد را به من آموخت و آن چیزها را در من تقویت کرد – حرفه ای بودن ، پاسخگویی … هیچ شب تعطیل نبودن ، همه چیزها ، زیرا او ، “ردیک در مورد وان گوندی در سال 2016 گفت ، زمانی که او در لس آنجلس کلیپرز بازی می کرد و ون گندی مربی دیترویت بود. “من می بینم که او چقدر سخت کار می کند ، چقدر در کار خود سرمایه گذاری می کند و بنابراین به عنوان یک بازیکن ، برای او بازی می کنی ، شما واقعاً چاره ای جز این ندارید.”

در نیواورلئان ، ون گوندی جایگزین آلوین جنتری می شود که پس از غیبت پلیکانز در پلی آف این فصل ، از این بازی آزاد شد. بخشی از مشکل پلیکانز در این فصل این بود که ویلیامسون بیشتر فصل را از دست داد. او در 58 درصد تیراندازی به طور متوسط ​​22.5 امتیاز و 6.3 ریباند در هر بازی داشت ، البته فقط در 24 بازی.

پلیکانز در فصل گذشته 30-42 بود و به حباب شروع مجدد NBA در دنیای والت دیزنی راه یافت ، اما از مرحله پلی آف فاصله داشت. آنها یک هسته جوان امیدوار کننده با ویلیامسون ، اینگرام ، لونزو بال ، جکسون هیز و نیکیل الکساندر-واکر دارند ، به علاوه در حال حاضر چهار انتخاب در پیش نویس امسال دارند.

ون گوندی ، 61 ساله ، مربی باسابقه ای است که سبک سنتی و مستقیم تری در برقراری ارتباط با بازیکنان دارد. وظیفه او اکنون این است که ویلیامسون و یک بازیگر جوان جوان را به عنوان یک بازیگر پشتیبانی کند تا دیدگاهی را بخاطر تأکید بر دفاع داشته باشد ، اگر نه بیشتر از سرعت بازی.

ون گوندی 12 فصل را به مربیگری میامی ، اورلاندو و دیترویت گذراند و 58 درصد از بازی های خود را برد و 8 بار به پلی آف رفت. وی پس از استعفای غافلگیرانه پت رایلی در پاییز 2003 ، اولین مربی دویان وید در میامی بود ، سپس از 21 بازی Heat job در فصل 06-2005 کناره گیری کرد – سالی که میامی برای کسب اولین قهرمانی خود به میدان رفت.

او در پنج فصل در اورلاندو 66 درصد از بازی های خود را به دست آورد و جادوگران را به فینال NBA 2009 مقابل لس آنجلس لیکرز برد و در هر یک از آن فصل ها به پلی آف رفت. اخراج وی از سحر و جادو در سال 2012 پس از فصلی رخ داد که در آن او گفت که توسط مدیریت به او گفته شده است که دویت هوارد می خواهد او را اخراج کند.

و سپس چهار فصل حضور در دیترویت تا حد زیادی با مشکل روبرو شد – سه فصل باخت ، بهترین دوره در این دوره 44-38 فصلی بود که پیستون ها از مرحله پلی آف خارج شدند.

اما یک موضوع مشترک در حرفه مربیگری ون گوندی دفاع مستحکم است. در هشت فصل او ، تیم های او در رده های دفاعی جزو 10 تیم برتر قرار گرفتند ، از جمله Magic 2009-09 که رتبه اول را کسب کرد.

ردیک گفته است: “تقریباً هر نوع مفهوم دفاع تیمی که مربوط به بسکتبال مدرن NBA است ، من از استن یاد گرفتم.”

در حالی که Jrue Holiday گارد پیشکسوت پلیکانز به دلیل بازی دفاعی بسیار مورد توجه است ، توقف گلزنی حریفان مسئله قابل توجهی برای نیواورلئان در این فصل گذشته بود. پلیکان ها در هر بازی 117.1 امتیاز دادند ، که فقط از 30 تیم NBA بهتر است.

ون گوندی ، که اخیراً به عنوان تحلیلگر NBA در شرکت Turner Sports کار می کرد ، مطمئناً این منطقه را به عنوان منطقه ای که نیاز فوری به پیشرفت دارد ، هدف قرار می دهد.