نیوزیلند در مقابل West Indies: پیش از بازی گرم شدن ، آزمایش نهایی COVID-19 تیم مشروب سازی Windies را پاک می کند

کل نیروهای کریکت غرب ایندی سومین و آخرین مرحله از آزمایش COVID-19 را پاکسازی کرده اند و جمعه قبل از اولین بازی تدارکاتی برابر نیوزیلند که از 20 نوامبر برگزار می شود ، روز جمعه عازم کوئین استون می شود.

تیم کارائیب از زمان ورود به نیوزیلند در تاریخ 30 اکتبر برای سری T20I و Test در انزوا است. همه اعضا دو دور اول تست را پاک کردند.

در بیانیه هیئت کریکت وست ایندی گفت: “همه اعضای تیم West Indies نتایج سوم و آخرین آزمایش COVID-19 خود را که در روز 12 تور در حال انجام نیوزلند انجام شده است ، برگردانده اند.”

گروه غرب هند از 30 اکتبر قرنطینه شده است.  تصویر: توییتر / @ windiescricket

گروه غرب هند از 30 اکتبر قرنطینه شده است. تصویر: توییتر / @ windiescricket

“بازیکنان ، مدیران و کارکنان پشتیبانی قرار است روز جمعه انزوای مدیریت شده را ترک کرده و به شهر جنوبی کوئین تاون سفر کنند ، جایی که آنها یک بازی سه روزه و یک مسابقه چهار روزه با” A “نیوزلند انجام می دهند.” خواندن.

این مجموعه با افتتاحیه T20I در اوکلند در 27 نوامبر آغاز می شود و پس از آن بازی های دوم و سوم در Mount Maunganui در 29 و 20 نوامبر آغاز می شوند. پس از آن دو مسابقه آزمون در همیلتون (3-7 دسامبر) و ولینگتون (11-15 دسامبر) برگزار می شود.

پیش از این مجموعه ، West Indies قرار است دو بازی تور را در تاریخ 20 تا 22 نوامبر و 26 تا 29 نوامبر در John Davies Oval انجام دهد.

جالب اینکه بعد از اینکه بازیکنان در طول قرنطینه 14 روز خود قوانین را نقض کردند ، حق تمرین در تیم وست ایندی سلب شد.

وزارت بهداشت نیوزلند گفته بود که تصاویر دوربین های مداربسته از هتل کریستچرچ این تیم نشان می دهد بازیکنان در راهروها با هم مخلوط می شوند و بر خلاف مقررات انزوا مدیریت شده ، غذا را تقسیم می کنند.

حدود 7 بازیکن وست ایندی ، از جمله کایرون پولارد ، کاپیتان T20I ، جیسون هولدر ، سردار آزمون ، فابیان آلن ، شیمرون هتمایر ، کیمو پل ، نیکلاس پوران و اوشان توماس ، برای IPL در امارات متحده عربی بودند که در 10 نوامبر به پایان رسید. هیئت مدیره گفت که بازیکنان به اوکلند رسیده اند و اکنون دو هفته در انزوا خواهند بود.

“علاوه بر این ، تمام بازیکنان وست ایندی که روز پنجشنبه پس از پایان لیگ برتر هند در امارات متحده عربی وارد اوکلند شدند ، بررسی های اولیه غربالگری سلامت را انجام داده اند.”

“آنها قرار است دو هفته آینده را در انزوا و آماده سازی اولین T20 International که در تاریخ 29 نوامبر در Eden Park در اوکلند برگزار می شود ، صرف کنند.”

از زمانی که بیماری همه گیر COVID-19 هنگام بازدید از انگلیس برای سری سه آزمایش در ماه ژوئیه ، انگلیس ، همه فعالیت های کریکت را متوقف کرد ، غرب هند اولین تیم تور خارج از کشور بود.

طرف کارائیب تنها تیم بین المللی است که در میان بیماری همه گیر اقدام به دو تور خارج از کشور کرده است.