نیوزیلند و پاکستان: سرفراز احمد ، حسین طلعت از تیم 18 نفره بازدید کنندگان T20I به یاد آورد

کرایست چرچ: سرفراز احمد حریف ویکتریک و حسین طلعت همه کاره روز یکشنبه از 18 دسامبر در اوکلند به تیم 18 نفره پاکستان برای سه T20I مقابل نیوزلند دعوت شدند.

طلعت در فوریه سال گذشته آخرین T20I خود را مقابل آفریقای جنوبی در Centurion بازی کرد ، در حالی که ناو سابق Sarfaraz پس از از دست دادن سریال زیمبابوه ، جایگاه خود را از روحیل نظیر پس گرفت.

این تیم توسط سرمربی مصباح الحق و کاپیتان بابر اعظم با مشورت با ایجاز احمد ، مربی تیم شاهین ها ، نهایی شد و وی همچنین تیم 16 نفره خود را برای بازی چهار روزه مقابل نیوزیلند ‘A’ در Whangarei قفل کرد از 17 دسامبر.

تصویر پرونده سرفراز احمد.  AP

تصویر پرونده سرفراز احمد. AP

مصباح در بیانیه ای گفت: “برای T20I ها ، ما تیمی را كه مدتی است با هم بازی می كنیم حفظ كرده ایم.”

“تیم متشکل از بازیکنان جوان ، با استعداد و عملکرد بالا است ، که مصمم هستند و مشتاقند برای خود نام بسازند و جای خود را بیشتر در کنار هم تقویت کنند.

“نیوزیلند از بهترین امکانات کریکت برخوردار است … من می خواهم بازیکنانم با ابراز وجود با هر بار بازی بدون ترس و هراس در زمین ، از فرصتهای آینده استفاده بهینه کنند.”

قرار است هر دو تیم شاهین پاکستان و پاکستان پس از پایان دوره 14 روزه انزوا در کریستچرچ ، روز سه شنبه به کویین تاون بروند.

در کویین تاون ، هر دو طرف در هتل های مختلف اقامت خواهند کرد و در زمان های مختلف و با توجه به شرایط بازی خود تمرین می کنند.

پس از پایان یافتن سری T20I ، عماد واسم 23 دسامبر برای بازی در لیگ بیگ باش استرالیا به استرالیا عزیمت می کند ، در حالی که محمد حافظ در 24 دسامبر به پاکستان عزیمت می کند.

بازیکنان تیم آزمایشی پاکستان که در T20I مشارکت نخواهند داشت ، برای آماده سازی برای سری توپ های قرمز ، که در بیست اوال ، کوه مونگانوی از 26 دسامبر آغاز می شود ، در کنار شاهین پاکستان خواهند بود.

شاهین ها به عنوان بخشی از آمادگی خود برای بازی چهار روزه مقابل نیوزلند A ، که از 17 دسامبر آغاز می شود ، همچنین بازی های تمرینی درون تیمی را در Queenstown برگزار می کند.

تیم پاکستان برای T20I های نیوزیلند: بابر اعظم (کاپیتان) ، شاداب خان (نائب کاپیتان) ، عبدالله شفیق ، فهیم اشرف ، حیدر علی ، هریس رئوف ، حسین طلعت ، افتخار احمد ، عماد وسیم ، خوشدیل شاه ، محمد حافظ ، محمد حسنین ، محمد موسی خان ، محمد رضوان ، سرفراز احمد ، شاهین شاه افریدی ، عثمان قدیر و وهاب ریاض.

تیم شاهین های پاکستان: روحیل نظیر (کاپیتان) ، عبیدعلی ، عماد بات ، ازهر علی ، عزیز دانمارکی ، فواد علم ، هریس سهیل ، امام الحق ، عمران بات ، محمد عباس ، نسیم شاه ، شان مسعود ، سهیل خان ، یاسر شاه ، ظفر گوهر و زیشن مالک.