هاربهاجان: امیدوارم کوهلی و گامبیر دیگر در پلی آف IPL 2023 با هم برخورد نکنند

اگر RCB در Eliminator در چنای مقابل LSG قرار بگیرد، هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند امیدوار بود که Virat Kohli و Gautam Gambhir دیگر با هم برخورد نکنند.

IPL 2023: «فقط نگران آن هستم»، هاربهاجان امیدوار است که اگر RCB با LSG در Eliminator ملاقات کند کوهلی و گامبیر دوباره با هم برخورد نکنند.

Virat Kohli و Gautam Gambhir پس از LSG در مقابل RCB درگیر مشاجره لفظی شدند. ورزشی

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) امیدوار است به پلی آف لیگ برتر هند (IPL) راه پیدا کند زیرا روز یکشنبه در آخرین روز مرحله لیگ با گجرات تایتانز (GT) روبرو خواهد شد و اگر RCB واجد شرایط شود، با لاکنو سوپر جاینتز (LSG) روبرو خواهد شد. ) در Eliminator.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

با این حال، اگر RCB در Eliminator در چنای مقابل LSG قرار گیرد، هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند امیدوار بود که ویرات کوهلی و گوتام گامبیر دیگر با هم برخورد نکنند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: Virat Kohli برای جوانان SRH پس از برد هشت ویکت RCB امضا امضا می کند. ویدیو را تماشا کنید

IPL

تماشا کنید: ویرات کوهلی با مربی دوران کودکی راجکومار شارما قبل از بازی DC و RCB در دهلی ملاقات می کند.

اگر کوهلی و گامبیر دوباره با هم روبرو شوند، امیدوارم دیگر با هم برخورد نکنند. من فقط در مورد آن نگران هستم.

پس از درگیری خانگی LSG در برابر RCB در لاکنو در 1 می، پس از درگیری لفظی Virat Kohli و Gautam Gambhir، اوضاع داغ شد. کوهلی بعد از مسابقه در حال صحبت با LSG هند غربی LSG دیده شد، اما گامبیر خیلی زود مداخله کرد و این دو را از هم جدا کرد. گامبیر در نهایت درگیر جنگ لفظی با کوهلی شد و در همان زمان، KL Rahul و سایر کارکنان پشتیبانی وارد عمل شدند و این دو را از هم جدا کردند.

کهلی پیش از این نیز با نوین الحق از LSG درگیر شده بود. در حالی که کوهلی و گامبیر 100 درصد هزینه مسابقه خود را جریمه کردند، ناوین 50 درصد جریمه شد.

هندی‌های بمبئی در حال حاضر در آخرین بازی لیگ خود به مصاف سانرایزرز حیدرآباد (SRH) می‌روند و اگر MI این بازی را ببازد و RCB GT را بعداً یکشنبه شکست دهد، تیم Faf du Plessis به مرحله پلی‌آف خواهد رفت.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.