هاربهاجان سینگ از “نرم افزار ویکت گیری” پیوش چاولا استقبال می کند

با آماده شدن هندی‌های بمبئی (MI) برای رویارویی با سوپر غول‌های لاکنو (LSG) در مسابقات حذفی IPL 2023 در روز چهارشنبه، توجه دوباره به بخش‌های چرخشی دو تیم و نحوه عملکرد آنها در ویکت استادیوم MA Chidambaram خواهد شد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

اسپینرهای چنای سوپر کینگز (CSK) به رهبری راویندرا جادجا (2/18)، نقش مهمی در دفاع از مجموع 172 ران خود در برابر گجرات تایتانز در مرحله مقدماتی 1 در همان محل در روز سه شنبه ایفا کردند. در مسابقه آتی بین لاکنو و قهرمان پنج‌بار بمبئی، پیوش چاولا کهنه‌کار پا در میان کسانی است که می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر روند بازی در Chepauk داشته باشد.

مقالات مرتبط

MI

پیوش چاولا از MI الهام بخش بازگشت محکم در IPL 2023 را نشان می دهد

MI

LSG vs MI: “Suryakumar احتمالاً آن را دوست نداشت” – RP Singh در مورد جایی که سرخپوستان بمبئی نقشه را از دست دادند

هاربهاجان سینگ، اسطوره اسپین و هم تیمی سابق چاولا در هند، از این بازیکن 34 ساله تمجید کرد و گفت که “نرم افزار ویکت گرفتن” او شگفت انگیز است و در حال حاضر واقعاً برای او مسابقه ای وجود ندارد.

“نرم افزار ویکت گیری پیوش چاولا شگفت انگیز است. این پسر عالیه او با چرخش خود پیشکسوتان هر تیمی را به دردسر انداخته است. من برای این بازیکن بسیار خوشحالم زیرا در فصل گذشته هیچ تیمی او را مفید نمی دانست. این فصل به همه تیم ها گفته است که هیچ جایگزینی برای تجربه وجود ندارد. هیچ مسابقه ای برای این بازیکن وجود ندارد.

بخوانید | پیوش چاولا در IPL 2023 الهام‌بخش پشت کامبک جامد را فاش می‌کند

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هند، که در کنار چاولا برای اوتار پرادش در کریکت داخلی بازی کرده بود، از “تاثیر محکم” چاولا در فصل شانزدهم لیگ استقبال کرد.

چاولا نیمی از ویکت هایی را که بمبئی تا کنون گرفته است، گرفته است. این یک بولر قهرمان است. انگار گرفتن ویکت روی اولین توپ در هر مسابقه به عادت او تبدیل شده است. چاولا ثابت کرده است که هیچ جایگزینی برای تجربه وجود ندارد. او در تحویل های خود ثبات دارد و در همه انواع ویکت ها تاثیرگذار بوده است. کایف، کارشناس استار اسپورت گفت: تاثیر او در این فصل قوی بوده است.

بخوانید | پیوش چاولا ترفندهای جدیدی را برای سرخپوستان بمبئی ارائه می کند

چاولا که پیش از فصل گذشته در حراج بازیکنان فروخته نشد، در حال حاضر در بین پنج ویکت گیر برتر IPL 2023 قرار دارد. او در حال حاضر با میانگین 20 ویکت برنده در جایگاه پنجم لیست ویکت گیران قرار دارد. و اقتصاد به ترتیب 21.10 و 7.81.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام