هاردن با کسب 42 امتیاز، 76ers را از سلتیکس در OT به سری های زوج می رساند

جیمز هاردن در فاصله 18 ثانیه مانده به وقت اضافه و با کسب 42 امتیاز به 76رز کمک کرد تا از بازگشت وحشیانه بوستون سلتیکس در پیروزی 116 بر 115 در روز یکشنبه در فیلادلفیا جلوگیری کنند. .

برنده احتمالی مارکوس اسمارت خیلی دیر بود و سلتیکس اکنون برای بازی سه شنبه 5 راهی خانه می شود.

سلتیکس با 2 دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم به امید به دست گرفتن کنترل سری، از 15 امتیاز پایین آمد.

سیکسرز در 17 دقیقه پایانی بارها در آستانه شکست قرار داشت، چیزی بیشتر از زمانی که جوئل امبید با یک شوت بانکی با یک دست در فاصله 1:49 چپ به اسمارت متصل شد، اما برای یک خطای تهاجمی سوت زد. نمایشنامه بررسی شد و فراخوان قطع شد. بوستون برتری 112-111 خود را با 1:49 باقی مانده در OT حفظ کرد.

امبید خونسردی خود را حفظ کرد و در نهایت به خط حمله رسید تا در فاصله 59 ثانیه مانده به پایان بازی، پرتاب های آزاد را به پایان برساند.

امبیید 34 امتیاز و 13 ریباند داشت.

بعد از اینکه اسمارت در بوق که یکی از معدود شوت‌های کلاچ بود که بوستون در کوارتر از دست داد، به وقت اضافه 107 مساوی رفتند. سلتیکس 15 امتیاز عقب بود و 2 دقیقه مانده به بازی سوم قبل از اینکه زندگی را از مرکز ولز فارگو بمکد.

سرگرمی زمانی شروع شد که اسمارت و جیلن براون 3 امتیازی متوالی را دفن کردند و جیسون تاتوم به سمت لبه حمله کرد تا یک سطل پیدا کند که یک سوراخ هشت نقطه ای را در 90 ثانیه از بین برد. آل هورفورد آنها را با نتیجه 98-90 پیش انداخت – با مالکیت توپی که در سمت دیگر با مهار ضربه تایرس ماکسی شروع شد – و در حالی که بوق های او بر سر او می بارید، برای تماشاگران هول کرد.

بله، 76ers زمین خانگی داشتند، اما هواداران در حالی که خاطرات همه آن خروج‌های دور دوم از سال 2001 در داخل ساختمان به‌هم ریخته بودند، هیجان‌زده شدند. اسمارت و مالکوم بروگدون 3های متوالی را برای برتری 105-100 به ثمر رساندند.

اما این پی جی تاکر، قلب و دل سیکسرز بود که دوباره کار کثیف را روی یک ریباند دفاعی انجام داد. او در فاصله 1:05 دقیقه مانده به پایان پرتاب آزاد را انجام داد و بازی تساوی به آنها جان تازه ای بخشید.