هاردن دابل دابل ارسال می کند، امبیید امتیاز 26 را به دست می آورد در حالی که 76ers در بازی 1 از نت ها عبور می کند.

جیمز هاردن 7 پرتاب سه امتیازی زد و 23 امتیاز و 13 پاس گل داشت، جوئل امبید، فینالیست MVP NBA، 26 امتیاز به دست آورد و فیلادلفیا 76رز، میکال بریجز و بروکلین نتس میهمان را در پیروزی 121-101 در بازی 1 روز شنبه به عقب راندند.

توبیاس هریس 21 امتیاز به دست آورد و 76ers در اولین بازی پلی آف کنفرانس شرق به رکورد 21 تیمی پس از فصل رسید. سیکسرز در تلاش است تا اولین قهرمانی NBA خود را از سال 1983 به دست آورد و برای اولین بار از سال 2001 از دور دوم عبور کند.

شماره 3 76ers میزبان بازی 2 روز دوشنبه است.

بریجز 30 امتیاز به دست آورد و به نت ها کمک کرد که حداقل در نیمه اول بازی کنند.

اما فهرست بدون ستاره بروکلین با امبید، هاردن و فهرستی که در مرحله پلی آف آزمایش شده بود، قابل مقایسه نبود که انتظار می رفت در فصل پس از پایان، عملکردی عمیق داشته باشد. سیکسرز در یک جنجال از نوک افتتاحیه، 20913 نفر را به فروش رساند، سپس در چهارمین بازی باز شد.

فیلی حتی بدون تلاش قدیمی Embiid این کار را انجام داد.

Embiid تنها 7 شوت از 15 شوت (و تمام 11 پرتاب آزاد) را انجام داد و در برخی مواقع در اطراف لبه پرتاب شد. امبید در یک دانک از دست رفته به صورتش کوبید که باعث شد او در تلاش برای انجام یک خطای آشکار به زمین مسابقه سقوط کند. وقتی رویس اونیل بازویش را قفل کرد و آن دو برای مدت کوتاهی با هم درگیر شدند، امبید داغ شد.

جای نگرانی نیست هاردن که در این فصل از نظر پاس گل در صدر لیگ قرار گرفت، این سستی را نشان داد.

ناکارآمدی هاردن در اطراف رینگ در نیمه اول – او یکی از هشت بر دو بود – با شوت پنج از هفت او روی سه ضرب خنثی شد. او در اواخر کوارتر دوم دو سه بازی را به خاک سپرد که منجر به دو رقمی شدن امتیاز شد.

امبید، قهرمان گلزنی NBA، نتوانست اراده خود را در برابر بروکلین تحمیل کند، همانطور که در این فصل توانست فینالیست MVP شود. او در نیمه اول تنها هفت شوت زد.

بر خلاف فصل عادی، زمانی که سیکسرز توسط دقایق غیر امبیید له شد، ذخیره ها به پایان رسیدند. دی آنتونی ملتون، جالن مک دانیلز و ژرژ نیانگ همگی به ثمر رساندند – 76 ها 13 از 21 را در نیمه به دست آوردند – تا کنترل بازی 1 را حفظ کنند.

بریج مانع از تبدیل شدن بازی 1 به یک شکست اولیه در تلاش برای بازگشت به خانه شد.

بریجز در دبیرستان گریت ولی در مالورن، پنسیلوانیا، درست خارج از فیلادلفیا تحصیل کرد، سپس سه فصل در ویلانوا بازی کرد. بریج به گربه‌های وحشی کمک کرد تا دو قهرمانی ملی کسب کنند – بنرهای قهرمانی ملی 2016 و 2018 در تیرهای مرکز ولز فارگو آویزان شده‌اند. زمانی که توسط 76ers با انتخاب شماره 10 در درفت 2018 دراف شد، به نظر می رسید بریجز در منطقه می ماند.

سپس یک جفت شرمساری متوالی به وجود آمد: بریجز در شب پیش نویس با مادرش که در آن زمان برای 76ers کار می کرد جشن گرفت. این دیدار با احساس خوب حدود 15 دقیقه طول کشید و بریج با ژایر اسمیت به فینیکس مبادله شد. بریجز اکنون یک ستاره با حسن نیت NBA است، در حالی که اسمیت تنها پس از 13 بازی حرفه ای NBA شعله ور شد.

طرفداران فیلی فقط می توانند بریج را در این ترکیب تصور کنند.

او در نیمه اول 10 شوت از 16 شوت برای کسب 23 امتیاز انجام داد و نتس را که فصل را با کایری اروینگ، کوین دورانت و آرزوهای قهرمانی آغاز کرد، در 9 ضربه در نیمه اول نگه داشت.