هاردیک و کو بر اعتبار عنوان با برد جامع تأکید می کنند

گجرات تایتانز روز یکشنبه با پیروزی جامع مقابل لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در احمدآباد، بار دیگر بر اعتبار خود به عنوان برگزیده عنوان قهرمانی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 تاکید کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

مدافع عنوان قهرمانی در زمین چمن خانگی خود در استادیوم نارندرا مودی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت تا هشتمین برد فصل خود را به دست آورد و در حال حاضر در آستانه تایید خود به عنوان تیم اول در پلی آف است که اواخر این ماه آغاز می شود. این پیروزی همچنین تلاش آنها را برای دومین عنوان متوالی تثبیت می کند – شاهکاری که در گذشته تنها توسط چنای سوپر کینگز (CSK) و هندی های بمبئی (MI) به دست آمده است.

IPL 2023: LSG Quinton de Kock را به جای نوین الحق برای درگیری GT در احمدآباد آورد.

IPL 2023: GT دوبل فصل را در برابر LSG با برد 56 ران کامل کرد

گجرات از توپ اول پس از دعوت لاکنو از آنها برای زدن در نبرد برادران پاندیا – با هاردیک و کرونال به ترتیب GT و LSG در صدر قرار گرفتند. و اگرچه آنها در یک مرحله در طول اینینگ دوم دچار ترس شدند، گجرات کنترل را در هیچ نقطه مشخصی رها نکرد و در نهایت دو امتیاز دیگر را با یک کانتر به دست آورد.

شوبمن گیل و وریدیمن ساها، بازکننده‌های گجرات، در این فصل کاملاً در صدر جدول بودند و این دو بار دیگر در روز یکشنبه در آن حضور داشتند، با اینکه ساها پس از شکستن مرزهای متوالی محسن خان در اوور اول، نقش متجاوز را بر عهده گرفت.

ویکت بان باتجربه کهنه کار پس از آن یک شش و چهار از آوش خان جمع می کرد و از آن به بعد دیگر نگاهی به عقب نبود. GT در پایان پاورپلی بدون هیچ باختی تا 78 مسابقه می دهد، با 22 ران در دومین اور محسن. در همین حال، ساها در جریان قتل عام در یک لیگ خاص خود بود و اولین نیم قرن فصل خود را با شش توپ از آخرین توپ پاورپلی مطرح کرد و 23 بار تحویل گرفت تا به نقطه عطف برسد.

گسترش میدان نمی تواند بار گجرات را متوقف کند زیرا آنها به 121/0 در نیمه راه رسیدند و احتمال شکستن رکورد رویال چلنجرز بنگلور برای بالاترین مجموع در آن نقطه کاملاً محتمل است. با این حال، لاکنو پس از مدت کوتاهی جایگاه ماراتن را شکست، و ساها پس از یک گرفتن عالی در عمق میدیک، به امتیاز 81 سقوط کرد.

LSG این شانس را داشت که اوضاع را تغییر دهد، به خصوص که متجاوز ناپدید شده بود و آنها این فرصت را داشتند که شرایط را دیکته کنند و سعی کنند GT را به حدود 200 محدود کنند. در عوض، گیل، از جایی که شریک افتتاحیه اش متوقف شد، ادامه داد و شراکت های ارزشمندی را با آنها ایجاد کرد. هاردیک پاندیا (25) و دیوید میلر (21) که در نهایت از دستیابی به اولین صد IPL خود (94 خارج از بازی) غافل شدند.

گجرات، در عین حال، نیمی از نبرد را با ارسال 227/2 بر روی تخته برد داشت. تنها کاری که آنها باید انجام می‌دادند این بود که اطمینان حاصل کنند که هدایای زیادی روی سطحی زیبا برای خمیرها ارائه نمی‌کردند تا در پایان مسابقه با دو امتیاز از آنجا دور شوند.

لاکنو نیز در بالاترین حد خود دارای قدرت شلیک بود. کایل مایرز در بیشتر بخش‌های این فصل آن‌ها را شروع‌های هیجان‌انگیزی می‌کرد، و حالا کوئینتون دی کوک، که اولین حضور خود در IPL 2023 را داشت و تا حدی به لطف این بازیکن هند غربی، برای مدت طولانی در حاشیه بود، به او پیوست. مصدومیت کاپیتان معمولی KL Rahul.

و زوج Mayers-de Kock هشداری برای سایر ترکیب‌های بولینگ در مسابقات ارسال می‌کردند که می‌توانستند با یک شراکت افتتاحیه هیجان‌انگیز وارد کنند که می‌توانست با وجود مجموع عظیم، هاردیک، کاپیتان گجرات، در یک مقطع کمی نگران شود. در هیئت مدیره. پس از یک اوور اول عالی از محمد شامی که تنها 4 ران به ارمغان آورد، مایرز و دی کوک 68 امتیاز از پنج ران بعدی را جمع آوری کردند تا اطمینان حاصل شود که LSG با GT در 6 اور اول رقابت خواهد کرد.

اگر شراکت افتتاحیه از مرز 10 اور فراتر می رفت، LSG می توانست یک ضربه واقعی برای ثبت رکورد داشته باشد. درعوض، لحظه ای درخشش از رشید خان طول کشید، که در نزدیکی پای مربعی عقب و عمیق از موهیت شارما در حال بولینگ، کرکره ای کشید تا حرکت دوباره به نفع گجرات برگردد.

پس از آن نحوه بازی تغییر کرد، در یک نقطه فکر کردم که بازی حتی استیونز است و آن بازی تغییر می کند. هر دوی ما به عنوان تیم با سرعت 100 کیلومتر در ساعت رانندگی می‌کردیم، اما این صید باعث شد تا در تعقیب و گریز آنها ضربه‌ای ایجاد شود.

این واقعاً لحظه‌ای است که بازی را تغییر می‌دهد، زیرا دی کوک به سادگی آن گونه حمایتی را که مایر از هیچ گروه دیگری دریافت کرده بود، پیدا نمی‌کند، و اگرچه او برای مدتی جنگید تا نیم قرن را در اولین بازی خود بیاورد. با حضور در IPL 2023، در نهایت فشار او را بیشتر کرد زیرا او به دلیل 41 توپ 70 اخراج شد – در حالی که رشید نیز در این اخراج نقش داشت.

اخراج QdK باعث شد LSG به 87 تیم نیاز داشته باشد تا بتواند 24 تحویل را با شش ویکت در دست و دو ضربه جدید در قسمت چین بدست آورد – حتی برای کامل ترین تیم ها بسیار زیاد.

در حالی که بازی تقریباً به نفع آنها پس از خروج دی کوک بسته شده بود، موهیت کهنه‌کار کهنه‌سرباز بازی را با یک چهار فر (4/29) به پایان رساند – دومین بازی او در IPL – در هر یک از دو تحویل آخرش در هر دو بازی فوق‌العاده بود. روز

GT چند روز بعد از این پیروزی بزرگ، با هاردیک که روز جمعه در زمین قدیمی خود در استادیوم Wankhede مقابل تیم قدیمی‌اش هندی بمبئی قرار می‌گیرد، با پیروزی در آن رویارویی به جز ورود GT به پلی آف، به میدان می‌رود. LSG نیز نفسی می کشد و در روز شنبه در تکلیف بعدی خود با سانرایزرز حیدرآباد روبرو می شود و امیدوار است تا آن زمان این شکست را پشت سر بگذارد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام