هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات، می‌گوید: «ما مستحق جایگاه پلی آف هستیم

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز (GT) روز دوشنبه پس از پیروزی 34 ران تیمش مقابل سان رایزرز حیدرآباد (SRH) در لیگ برتر هند (IPL) تمجیدهای زیادی از تیمش به عمل آورد و گفت که مدافع عنوان قهرمانی شایسته این بود که اولین تیمی باشد که جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است. پلی آف

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

با وجود بازگشت دیرهنگام بوونشوار کومار (5/30) از SRH، شوبمن گیل تنها با 58 توپ – اولین قرن IPL خود – 101 توپ را شکست تا GT را برای 9 نفر به 188 برساند.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: عرفان پاتان می گوید: تایتان های گجرات با معمای ضربتی برای رتبه سوم روبرو هستند

IPL

IPL 2023: دلیل پوشیدن لباس های اسطوخودوس گجرات تایتانز برای بازی خانگی مقابل سان رایزرز حیدرآباد

در پاسخ، SRH به 154 برای 9 نفر محدود شد، زیرا GT اولین تیمی بود که در این فصل وارد پلی آف شد.

به پسران بسیار افتخار می کنم، دو در دو (دوبار متوالی به پلی آف راه پیدا کردند). هاردیک در مراسم ارائه پس از بازی گفت: پسران دستان خود را بالا می‌برند و در موقعیت‌های چالش برانگیز قرار می‌گیرند و ما به درستی مستحق حضور در پلی آف هستیم.

انتظاراتی وجود خواهد داشت و برای من تمرکز در گروه مهم بود. باکس‌های خوب زیادی را زدیم، خطاهای زیادی مرتکب شدیم، اما همیشه در بازی حضور داشتیم و سعی کردیم ثابت قدم بمانیم.»

پس از اینکه گیل و سای سودارسان (47 توپ از 36 توپ) با مشارکت 147 دونده خود برای ویکت دوم پایه و اساس یک مجموع قوی را ایجاد کردند – که با این حال توسط سایر ضربه‌زنان هدر رفت – مانند محمد شامی (4/21) و موهیت. شارما (4/28) با توپ درخشید تا کمپین SRH را کوتاه کند.

هاردیک که تحت تأثیر تلاش آنها قرار گرفته بود، خود را کاپیتان توپ زنی نامید.

“بولرها به قلب من بسیار نزدیک هستند. هاردیک گفت: گاهی اوقات ضربت‌ها اعتبار زیادی می‌گیرند، برای من همیشه یک کاپیتان توپ‌زن خواهم بود و مطمئن می‌شوم که آنها اعتباری را که بسیار شایسته آن هستند، دریافت می‌کنند.

در عکس ها: GT SRH را ناک اوت می کند، اولین تیمی می شود که وارد مرحله پلی آف می شود

گیل مرد برتر با یادآوری اولین بازی خود در IPL مقابل SRH، گفت که برای او یک دایره کامل شده است.

“اولین بازی من در IPL در برابر SRH بود، اکنون من صد IPL خود را در برابر آنها دارم. کاملا راضی است. این یک دایره کامل شده است. امیدوارم در این فصل صدها نفر بیشتری بدست بیاورم.» گیل گفت.

“من از آن دسته افرادی نیستم که بیش از حد به آخرین دوره های خود فکر کنم. تمرکز روی چیزی است که در حال حاضر مورد نیاز است. رضایت بخش ترین لحظه ضربه زدن به آبیشک (شارما) برای شش ضربه بود، زیرا او دوست دوران کودکی من است.

آیدن مارکرام، کاپیتان SRH، بدون حساب برای حضور در پلی آف، گفت که تیمش در دو بازی باقی مانده خود برای افتخار بازی خواهد کرد.

برای ما افتخار زیادی برای بازی کردن داریم. اگر اجازه داشته باشیم سعی می کنیم فرصت هایی را به ما بدهیم. خوب است که مسابقات را با روحیه خوب به پایان برسانیم اما متأسفانه امسال در مسابقات به اندازه کافی خوب نبوده ایم.» مارکرام گفت.

زمانی که یک تیم در پس‌زمینه یک تیم عقب‌تر است، می‌تواند به یکی از دو راه برود. شکستن شراکت مهم بود و بووی (بوونشوار) این کار را برای ما انجام داد. او برای ما و ناتو (T Natarajan) نیز استثنایی بوده است.”

با ورودی های PTI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام