هاردیک پاندیا 2000 دوش IPL و آمار بیشتر را به ثمر رساند

چند آمار جالب از مسابقه IPL 2023 بین گجرات تایتانز و راجستان رویالز را بررسی کنید.

IPL 2023، GT vs RR: هاردیک پاندیا 2000 ران IPL، کمترین امتیاز پاورپلی راجستان رویالز و آمارهای بیشتر کسب کرد.

هاردیک پاندیا در مقابل راجستان رویالز. ورزشی

هجومی شیمرون هتمایر، قدرت‌بخش هند غربی، IPL را در روز یکشنبه روشن کرد و او راجستان رویالز را به برتری خیره‌کننده با سه ویکت بر دارندگان گجرات تایتانز اخراج کرد.

ونکاتش ایر با 104 خود در اولین مسابقه روز تاثیرگذار بود، اما تیم او Kolkata Knight Riders به ​​سرخپوستان بمبئی رفتند که با دادن یک کلاه برای اولین بار به آرجون تندولکار، پسر اسطوره کریکت ساچین تندولکار، تاریخ IPL را ایجاد کردند.

Tendulkars اولین زوج پدر و پسری بودند که در مسابقات لیگ برتر T20 هند که در سال 2008 آغاز شد، بازی کردند.

مسابقه دوم پس از 26 توپ 56 شکست ناپذیر هتمایر که راجستان را به پیروزی رساند، توسط کاپیتان سانجو سامسون، که 60 توپ را از 32 توپ زد، آتش بازی ایجاد کرد.

چند آمار جالب از بازی GT vs RR را ببینید:

– هاردیک پاندیا 2000 دوش را در IPL تکمیل کرد و در روز یکشنبه شانزدهمین دوش خود را در برابر RR به ثمر رساند. در این روند، پاندیا تنها ششمین کریکت‌بازی شد که 2000 دوش و 50 ویکت در تاریخ IPL به ثمر رساند.

— شیمرون هتمایر پنجمین بهترین نرخ ضربه زدن در IPL را در بین ضربات‌زنان دارد که حداقل 500 دوش به ثمر رسانده است. در حالی که آندره راسل با نرخ اعتصاب 177.09 پیشتاز این لیست است، هتمایر دارای نرخ اعتصاب 157.20 است.

— مجموع 26/2 RR در شش اور اول، پایین ترین امتیازات پاورپلی یک تیم در IPL 2023 است.

— دوت پادیکال در 25 تحویل در IPL با رشید خان روبرو شده است و سه بار در مسابقات اخراج شده است. پادیکال تنها 18 ران در برابر رشید خان انجام داده است.

— این اولین پیروزی RR در برابر GT در IPL بود. سه دیدار آخر آنها قبل از این در IPL 2022 بود، جایی که GT در هر سه موقعیت، از جمله فینال، پیروز ظاهر شد.

با ورودی های AFP

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.