هاکس از سری سلتیکس عقب تر از دابل دابل 32 امتیازی یانگ جلو افتاد

تری یانگ در بهترین بازی خود در مرحله پلی آف 32 امتیاز کسب کرد و آتلانتا هاکس بارقه امیدی به خود داد و جمعه شب بوستون سلتیکس میهمان را 130 بر 122 شکست داد و فاصله را به 2-1 در سری دور افتتاحیه برد.

یانگ یک پرتاب سه امتیازی از کرنر در فاصله 2:21 دقیقه چپ زد و در فاصله 45 ثانیه باقی مانده پس از اینکه جیلن براون یک پرتاب سه امتیازی را از دست داد که باعث تساوی سلتیکس می شد، یک سبد بزرگ دیگر را روی شناور در لاین زد. .

هاکس که رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است، یکشنبه شب در ورزشگاه State Farm Arena، سعی خواهد کرد تا در بازی 4 مقابل سلتیکس، نفر دوم، یکسان کند.

جیسون تاتوم 29 امتیاز به دست آورد تا بوستون را هدایت کند که در دو بازی اول این سری به سختی به چالش کشیده شد.

یانگ پس از انجام تنها 14 شوت از 40 شوت در Beantown مورد انتقاد قرار گرفت. او در بازی 3 بسیار بهتر بود، در 12 تلاش از 22 تلاش و زدن 9 پاس گل.

دژونت موری یک بازی بزرگ دیگر برای هاکس داشت و 25 امتیاز از جمله یک پرتاب 3 امتیازی با 1:40 باقی مانده به دست آورد که به آتلانتا کمک کرد تا از برتری ناچیز محافظت کند.

بر خلاف دو بازی اول در بوستون، جایی که سلتیکس به برتری بزرگی دست یافت و به یک جفت پیروزی 13 امتیازی دست یافت، هاکس در نهایت مبارزه کردند.

در حالی که دریک وایت در اوایل با دو خطای سریع مجبور به روی نیمکت شد، هاکس از یک شکاف در دفاع بوستون استفاده کرد تا همه چیز را حل کند. آتلانتا 30 شوت از 46 شوت (65.2 درصد) را در نیمه اول شکست داد.

هاوکس که توسط جمعیتی که فقط در اتاق ایستاده بودند، جمع شده بودند، در اواخر نیمه اول 14 امتیاز برتری داشتند – بزرگترین آنها در این سری.

اما سلتیکس با 8 امتیاز متوالی پاسخ داد و 74 بر 67 به رختکن رفت.

این اولین پیروزی آتلانتا مقابل بوستون در این فصل بود. هاکس هر سه دیدار فصل عادی را کنار گذاشت.