هاینریش کلاسن به تن IPL دخترانه ضربه می زند. توییتر از صفحه نمایش Klaas-ic استقبال می کند

هاینریش کلاسن در روز پنجشنبه یک روز به یاد ماندنی در سمت خود داشت و اولین قرن خود را در لیگ برتر هند شکست داد تا Sunrisers Hyderabad (SRH) را به مجموع رقابتی در برابر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در حیدرآباد برساند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

کلاسن در فرم، یکی از معدود نقاط درخشان در چیزی که تا به حال کمپین فوق‌العاده‌ای برای SRH بوده است، امتیاز سه رقمی را با یک عدد شش قدرتمند پایین‌تر از زمین در ماقبل آخر اینینگ حیدرآباد به ارمغان آورد و 49 امتیاز را از آن خود کرد. تحویل برای رسیدن به نقطه عطف

مقالات مرتبط

SRH ها

هاینریش کلاسن از SRH به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL 10 درصد هزینه مسابقه جریمه شد.

SRH ها

IPL 2023: فینال وارون چاکراوارتی بر قهرمانی ها، KKR را به پیروزی هیجان انگیز بر SRH هدایت می کند.

ویکت بان آفریقای جنوبی که در بازی قبلی خود 64 ضربه را به گجرات تایتانز زده بود، در مدت حضورش در کریس، 8 ضربه چهار و شش ضربه ماکسیمم زد.

کلاسن در زمانی که SRH بازکننده های آبیشک شارما و راهول تریپاتی را در اولین بازی روز مایکل بریسول از دست داده بود، به کاپیتان آیدن مارکرام پیوست، و زمان زیادی را برای تسلیم شدن تلف نکرد و بلافاصله حمله را به رویال چلنجرز برد. سانرایزرز را با یک پایه ویکت سوم 76 ران روی پاهای خود بازگرداند.

در اینجا برخی از واکنش ها به استاد کلاسن کلاسن در وب سایت میکروبلاگینگ توییتر آورده شده است:

با این حال، کلاسن بلافاصله پس از نشان دادن علامت سه رقمی، حرکت می کرد و با تحویل کندتر از هارشال پاتل، کاسه می گرفت. سپس SRH در 186/5 به پایان رسید و محمد سراج یک فینال منظم را بولینگ کرد که در آن او فقط 4 ران انجام داد و گلن فیلیپس را از توپ نهایی اینینگ خلاص کرد.

RCB که امیدوار است شانس خود را برای صعود به مرحله پلی آف با پیروزی امروز افزایش دهد، پیش از این برنده بازی شد و تصمیم گرفت به میدان برود و یک یازده نفر بدون تغییر را اعلام کرد. از طرف دیگر SRH هری بروک را به همراه Kartik Tyagi و Nitish Reddy به ترکیب بازگرداند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام