هرج و مرج بیرون استادیوم در احمدآباد در حالی که هواداران در تلاش برای خرید بلیط هستند

مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در روز جمعه به مصاف هندی‌های بمبئی می‌رود که در زمین خانگی خود، استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد، به مصاف هندی‌های بمبئی می‌رود. و به نظر می رسد که هواداران خیلی هیجان زده هستند که تیم میزبان خود را برای دومین بار متوالی پس از شکست ناگوارشان مقابل چنای سوپر کینگز در مرحله مقدماتی اول، فینال کنند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

روز پنجشنبه، صف‌های طولانی هواداران در خارج از مرکز جمع‌آوری بلیت در ورزشگاه، مردم را دید که از صف می‌پریدند تا به سرعت به باجه بلیت برسند که منجر به صحنه‌هایی از هرج و مرج شد. این قانون از تماشاگران، حتی کسانی که قبلاً بلیط آنلاین رزرو کرده‌اند، می‌خواهد که نسخه چاپی را از پیشخوان جمع‌آوری کنند تا اجازه ورود به جایگاه‌ها را داشته باشند.

تیمی که در صدر قرار می گیرد برای فینال در 28 مه به مصاف CSK به رهبری MS Dhoni خواهد رفت.

گجرات تایتانز به این فرصت به عنوان یک نعمت الهی نگاه خواهد کرد، زیرا این فرصت را برای آنها فراهم می کند تا رویای خود را برای بردن جام برای دومین بار متوالی تحقق بخشند، در حالی که بمبئی، که پس از پیروزی 81 ران، به مسابقه آمده است. Lucknow Super Giants در Eliminator به فینال می روند تا ششمین عنوان IPL خود را بدست آورند.

GT در مقابل MI: سبک های متضاد باید منجر به یک مسابقه جذاب شود

دیدار روز جمعه سومین دیداری است که هر دو تیم در این فصل به مصاف هم می روند. هر دو موفق شده اند در یکی از دو درگیری قبلی پیروز شوند.

اولین مسابقه در همان محل برگزار شد و تیم میزبان با پیروزی 55 ران پسران روهیت شارما را شکست داد، که آنها در دومین مسابقه با پیروزی 27 ران انتقام گرفتند.

مراسم اختتامیه IPL 2023: همه آنچه که باید بدانید

بمبئی 6 بار به فینال راه یافته است و به جز شکست مقابل چنای در سال 2010، آنها موفق شده اند در بقیه مسابقات به عنوان پیروز ظاهر شوند.

چنای این بار دهمین فینال خود را بازی خواهد کرد. آنها تاکنون تنها چهار فینال را برده اند و سه بار به بمبئی شکست خورده اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام