همه جانبه در Virat Kohli، تمرین روتین و موارد دیگر صحبت می کند

در دسامبر 2022، رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در حراج لیگ برتر هند (IPL) 2023 در کوچی، آر سونو یاداو را بدون کلاه کامل خریداری کرد. شاید خیلی ها در مورد او چیزی نشنیده باشند، اما سونو یاداو 23 ساله که اهل گوراخپور است، اخیراً در پیست کریکت داخلی هند موج زده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

سونو علاوه بر توانایی انتخاب ران‌های پایین‌تر، می‌تواند در اورهای مرگ نیز مؤثر باشد، همانطور که در نسخه 2018 لیگ برتر تامیل نادو، زمانی که او 8 ویکت از 7 بازی را به دست آورد.

IPL 2023: دوستانی که از پایین پرواز می کنند تا گلن ماکسول را تشویق کنند، RCB را دوباره به مسیر خود بازگردانند.

IPL 2023: RCB’s Siraj دوباره پاورپلی می کند، در طول تعقیب و گریز PBKS دو ضربه می زند

سونو، که توانایی بولینگ با سرعت 140 کیلومتر در ساعت و گرفتن ویکت های معمولی را دارد، تجربه بازی در لیگ برتر تامیل نادو (TNPL) را دارد و در چند فصل گذشته نماینده Chepauk Super Gillies، Karaikudi Kaalai و Ruby Trichy Warriors بوده است.

و در اوایل امسال، این جوان با قیمت پایه 2 لک روپیه وارد حراجی TNPL شد، اما در نهایت به قیمت 15.2 لک به Nellai Royal Kings رفت.

او همچنین در جام سرهنگ CK Nayudu در این سال عالی بود و یک پنج برای و دو چهار فورو به دست آورد.

در TNPL 2022، Sonu Yadav 10 ویکت از 9 مسابقه را با نرخ اقتصادی 7.77 به دست آورد، در حالی که همچنین 107 دوش را با نرخ ضربه 152. 85 به ثمر رساند.

و در نوامبر سال گذشته، سونو بهترین ارقام خود را در لیست A با 3/47 در مقابل Chattisgarh ثبت کرد و در حالی که برای تامیل نادو حضور داشت.

او هنوز یک بازی برای RCB در این فصل انجام نداده است، اما امیدوار است، اگر به او فرصت داده شود، بهترین تلاش خود را برای کمک به تیم از هر راه ممکن به کار خواهد گرفت.

Sonu Yadav اخیراً با او آشنا شد اولین پست، جایی که او در نهایت در مورد تحقق رویای خود برای بازی برای RCB، تعامل با Virat Kohli و موارد دیگر صحبت کرد.

گزیده هایی از مصاحبه

بازی برای تیم هند رویای هر کسی است. آیا برای رسیدن به آن رویای خاص روی مهارت خاصی کار می کنید؟

مطمئناً رویای من بازی برای هند است. من به RCB پیوسته ام و در اینجا چیزهای زیادی یاد می گیرم. من هم روی ضربه زدن و هم روی بولینگ خود تمرکز می کنم. بازیکنان ارشد به من کمک کردند تا اینجا پیشرفت کنم. من می‌خواهم در اینجا بهترین کارمند همه‌جانبه هند باشم.

چه حسی داشتید که توسط RCB در حراج پخش کننده IPL 2023 انتخاب شدید؟

انتخاب شدن توسط RCB احساس بسیار خوبی داشت زیرا همیشه رویای من بازی برای این فرنچایز بود. من مشتاقانه منتظر یک بازی در این فصل هستم و امیدوارم این فرصت را پیدا کنم که با بازیکنان ستاره ای مانند ویرات کوهلی بازی کنم.

آیا با ویرات کهلی تعامل داشته اید؟

من با ویرات کهلی تعاملات زیادی داشته ام. او به من اطلاعاتی در مورد نحوه برخورد با موقعیت های مسابقه فشار می دهد. با تماشای خفاش او در تور، چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرم. و همه از تناسب اندام او می دانند که چقدر تناسب اندام دارد. من با کهلی به ورزشگاه رفته ام و تماشای تمرین او به من انگیزه می دهد تا بهتر بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.

شما در لیگ برتر تامیل نادو بازی کرده اید، اما IPL چه تفاوتی با لیگ هایی مانند TNPL دارد؟

همانطور که همه می دانند، IPL بهترین لیگ جهان است. بخشی از آن بودن، احساس بسیار خوبی دارد. هر مسابقه یک تجربه یادگیری است، به خصوص زمانی که با بازیکنان معتبر بازی می کنید، و حضور بازیکنان خارج از کشور همیشه یک مزیت اضافی است.

ممکن است در مورد روال تمرین به من بگویید؟

من معمولاً هم روی ضربه زدن و هم روی بولینگ تمرکز می کنم. از آنجایی که من یک همه کاره هستم، باید روی هر دو تمرکز کنم. تا آنجا که به ضربه زدن مربوط می شود، من روی توانایی های پایانی خود تمرکز می کنم، چند ضربه بزرگ. مربیان نیز در مورد رویکرد ضربه زدن من بسیار مفید هستند. من روی بولینگ خود نیز تمرکز می‌کنم، با توجه به اینکه یورکی‌ها چه زمانی باید آن‌ها را بولینگ کنم و زمین بازی را راه‌اندازی کنم. مربیان به من کمک می کنند تا جایی که می توانم بهتر پیشرفت کنم.

هدف شما از فصل جاری چیست؟

اگر به من فرصت بازی داده شود، صد در صدم را در اختیار تیم خواهم گذاشت. هدف من این است که هر زمان که فرصتی به دست می‌آورم، بهترین قدم را به جلو بگذارم و به تیمم برای پیروزی کمک کنم.

آیا از رقابت مداوم برای اسلات در میان پیسرها آزارتان می دهد؟

رقابت اسلات برای من زیاد مهم نیست. این فقط در مورد ایمان به مهارت های خود و بهبود عملکرد است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام