هند و استرالیا: آرون فینچ می گوید بازدیدکنندگان بازیکن با کیفیتی در مایانک آگروال دارند تا جایگزین روهیت شارما شود

Mayank Agarwal در فرم احتمالاً با حضور شیخار داوان در غیاب Rohit در سریال ODI از جمعه آغاز به کار خواهد کرد.

هند و استرالیا: آرون فینچ می گوید بازدیدکنندگان بازیکن با کیفیتی در مایانک آگروال دارند تا جایگزین روهیت شارما شود

تصویر پرونده مایانک آگاروال. توییترmayankcricket

سیدنی: هارون فینچ ، اسکیت استرالیایی روز پنجشنبه گفت هند از کیفیت کافی در تیم ODI برخوردار است تا بتواند جایگزین یک خفاش بزرگ مانند روهیت شارما شود که از ناحیه مصدومیت از ناحیه همسترینگ به خانه برگشته است.

روهیت ، که در جریان IPL آسیب دید ، فقط از 17 دسامبر در مجموعه تست ظاهر می شود.

Mayank Agarwal در فرم احتمالاً با حضور شیخار داوان در غیاب Rohit در سریال ODI از جمعه آغاز به کار خواهد کرد.

فینچ در تعامل رسانه های مجازی پیش از افتتاحیه سریال گفت: “او به وضوح یک بازیکن عالی و کسی است که در گذشته موفقیت های زیادی را علیه ما کسب کرده است. این (مصدومیت روهیت) جای تأسف دارد.”

“شما می خواهید همیشه در برابر بهترین بازیکنان بازی کنید اما هرکسی که می خواهد جای او را بگیرد ، احتمالاً مایانک نیز در فرم عالی بوده است. بنابراین شما تجربیات زیادی را می گیرید اما بازیکن با کیفیت دیگری را نیز به بازی می آورید. “

فینچ در جریان IPL هم تیمی ویرات کوهلی در Royal Challengers Bangalore بود و از او س ifال شد که آیا در بازی کاپیتان هند نقاط ضعفی مشاهده می کند؟

صادقانه بگویم: “او خیلی زیاد ندارد. اگر به ركورد او نگاه كنید ، هیچ كدام از آنها كاری نیست. ما باید به دنبال این باشیم كه او را بیرون كنیم. وقتی از آن دور شدید و به دنبال بازیکن هستید ، می توانید نوع فینچ گفت:

“چانه های زرهی او زیاد نیست ، او احتمالاً بهترین بازیکن یک روزه در تمام دوران است.”

با این وجود کاپیتان استرالیایی با وجود عدم حضور میچل مارش در زمین بازی ، از ترکیب تیمش بسیار راضی است.

فینچ در آخرین سری بازی های خود در انگلیس ، سه مرد تمام عیار – مارش ، گلن ماکسول و مارکوس استوینیس – از تجمل برخوردار بودند.

“من در حال حاضر تعادل طرف ما را خیلی دوست دارم ، اشتباه نکن میزان قرار گرفتن در معرض او در طی دو سال گذشته در هنگام مرگ.

وی در پاسخ به این سال که آیا در غیاب مارش سخت است که 10 امتیاز از دو بازیکن همه جانبه سخت تر شود ، گفت: مهم است و انعطاف پذیری زیادی به ما می دهد.

“در انگلیس ، ما سه بازی کامل با میچ داشتیم ، شما می توانید 10 بازی را کمی راحت تر کالبدشکافی کنید اما هنوز انتظار دارید که پنجمین بازی بولینگ در حال بولینگ باشد ، این بازی همچنان در بازی تأثیرگذار خواهد بود.

“این کار در مورد انتخاب همه جانبه به خاطر آن نیست ، بلکه همچنین یک نقطه بولینگ کلیدی است.”

با توجه به اینکه کریکت در یک محیط زیست ایمن بازی می شود کووید -19 همه گیر ، فینچ همچنین در مورد اهمیت مراقبت از بازیکنان و مدیریت حجم کار آنها ، به خصوص توپچی ها صحبت کرد.

“تا آنجا که چرخش پیش می رود ، من فکر می کنم که این به احساسات شخصی آنها اعم از روحی یا جسمی برمی گردد. بچه ها در آماده سازی و بار کاری کاملاً متفاوت هستند.

“برخی از بچه ها در حال شروع شفیلد مناسب فصل هستند و برخی دیگر از کریکت T20. این فقط در مورد مدیریت آن است.

“در محیط فعلی ، مراقبت از سلامتی افراد به اندازه هر چیزی واقعاً مهم است. چه شما فقط برای قرار گرفتن در رختخواب خود فقط چند روز مرخصی یا هفته تعطیل به آنها بدهید بسیار مهم خواهد بود ، اما این مورد خواهد بود فینچ گفت:

این بازیکن 34 ساله در ابتدای حضور در RCB بهترین زمان حضور در IPL را نداشت و همچنین برای چند بازی کنار گذاشته شد.

فینچ در مورد دوران حضور خود در امارات متحده عربی گفت: “من فکر می کنم ، ترکیبی از چند چیز ، کریکت T20 وقتی کاملاً در شرایط عالی نباشید ، وقتی سعی می کنید واقعاً پرخاشگر باشید در ابتدا یک اتفاق …

“… من فکر می کنم آن زمانی است که اگر صد در صد پیش نرود ، خیلی زود می توانی یک مسابقه خیلی بد داشته باشی ، اما فقط چند چیز تعادل ، موقعیت قرارگیری سر و جایگاه های من و چیزهای کوچک از این قبیل است.

“این (تغییرات) چیز عظیمی نبوده است ، فقط چند مرحله است که من به طور کلی می روم زمانی که اوضاع به آن سادگی که می خواستم نرفته است.”

تعداد محدودی از طرفداران برای کل سری بازی های ODIs ، T20 و Tests به هند اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت. فینچ از بازگشت آنها هیجان زده است.

“بله ، کاملاً ، من فکر می کنم آخرین باری که ما در استرالیا در مقابل جمعیت بازی کردیم مدتها پیش بود ، پسران هیجان زده شده اند و یک کار عظیم انجام شده است که اجازه می دهد این اتفاق بیفتد .. .

“… مردم ، میزان تلاشی که مردم هر ایالت برای کمک به آنها انجام داده اند ویروس کرونا در هر ایالت تحت کنترل درآید ، بنابراین ما واقعاً هیجان زده هستیم ، ما می دانیم که فضای عالی ایجاد می کند ”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.