هند و استرالیا: اهمیت نمادها در پیراهن T20I بومی میزبان

تیم کریکت استرالیا به هدایت آرون فینچ پیراهن بومی ویژه ای را در سری T20I در برابر هند به تن می کنند ، اقدامی برای ادای احترام به اولین تیم استرالیایی که در سال 1868 هنگام سفر به انگلستان به یک تور خارج از کشور رفت. آثار هنری پیراهن با نام Walkabout Wickets توسط خاله فیونا کلارک و کورتنی هاگن طراحی شده است و داستان کریکت های بومی گذشته ، حال و آینده را توضیح می دهد.

بر اساس گزارشی که در ESPNCricinfo.

ما نمادها و معانی روی پیراهن را توضیح می دهیم:

ستاره های جلوی پیراهن: ستاره های بومیان و کسانی که قبل از آنها آمده اند را نشان می دهد.

دایره های سبز پایین جرسی در جلو: نقاط قوت بین افراد و سفر مداوم زندگی را نشان می دهد.

در پشت پیراهن: نمادهایی که هزاران سال را توضیح می دهد که مردان همچنان به مبارزه ، آموزش و مقاومت برای جامعه خود ادامه می دهند. همچنین 11 مرد را در اطراف آتش بازی نشان می دهد (نماینده تیم 1868).

ویکتاب Walkabout: در مرکز جرسی ، نشان دهنده کریکت های بومی گذشته ، حال و آینده است.

رودخانه و خشکی: این نشان دهنده ارتباط بین خانواده های مرتبط با طبیعت است.

با این وجود استرالیا در سری T20I شروع ناامیدکننده ای را آغاز کرد ، زیرا آنها جمعه در معرض شکست 11 رانده در کانبرا قرار گرفتند. پس از ضربه زدن به KL Rahul (51) و Ravindra Jadeja (44) که هند را به 161-7 رساند ، T Natarajan و Yuzvendra Chahal جایگزین ضربه مغزی Jadeja نمایش را به سرقت بردند و یک قطعه سه ویکت انتخاب کردند.

این دو تیم اکنون یک شاخ را در دومین T20I در Cricket Ground سیدنی قفل می کنند ، زیرا میزبان قصد دارد این مجموعه را مربع کند.