هند و استرالیا: ایشان پورل ، بولر نت ، پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ ، به خانه برگشت

دهلی نو: حماسه جراح بازیگر سریع بنگال ، ایشان پورل ، همچنان ادامه دارد که وی پس از جراحت از ناحیه همسترینگ در یک جلسه خالص ، از استرالیا به خانه بازگردانده شده است.

یک منبع ارشد BCCI درمورد شرایط به PTI گفت: “ایشان پورل از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است و از چند روز قبل به هند بازگشته است. این آسیب دیدگی همسترینگ است اما درجه آن فقط زمانی قابل ارزیابی است که وی برای ارزیابی به NCA مراجعه کند.” از گمنامی

با توجه به اینکه تانگاراسو ناتاراجان در ترکیب اصلی است ، گزینه های خالص بولینگ خالص هند تنها به یک مورد کاهش یافته است ، زیرا کارتک تیاگی ، سرعت دهنده اوتار پرادش ، به خفاشان کمک می کند.

تصویر پرونده پیسر ایشان پورل.  خبرگزاری فرانسه

تصویر پرونده پیسر ایشان پورل. خبرگزاری فرانسه

در اصل ، Porel ، Tyagi ، Natarajan و Kamlesh Nagarkoti به عنوان توپ بولینگ نامگذاری شدند اما آخرین نفر حتی قبل از عزیمت تیم به استرالیا نیز به دلیل ضعیف بودن بدن و نیاز به مدیریت حجم کار ، باید بیرون کشیده شود.

پورل ، که در IPL با Kings XI پنجاب بود ، مجبور به بازی نشد اما عملکرد توپ قرمز او در Ranji و Duleep Trophy همراه با تور چشمگیر تور نیوزلند در فصل گذشته باعث انتخاب وی به عنوان یکی از چهار شبکه شد بولینگ

پیش از این ، پورل پس از جام جهانی زیر 19 سال در سال 2018 ، یک وقفه طولانی در مصدومیت داشت اما در آخرین فصل داخلی به خوبی بازگشت.

“اگر این یک اشک درجه 1 باشد ، هر فرصتی وجود دارد که پورل جام تختی علی مشتاق علی را از دست بدهد که خبر خوبی برای بنگال نیست. ما اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که چگونه توانبخشی او در بنگالورو ادامه می یابد. منبع طولانی است. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.