هند و استرالیا: بازدیدکنندگان جارو چشم پاک می کنند ، میزبانان به دنبال احیای سومین T20I هستند

سیدنی: این سری به جیب زدند و اعتماد به نفس آنها جبران شد ، هند در استرالیایی که در ضربات آسیب دیده به طور قابل توجهی ضعیف شده است ، چیزی کمتر از یک جارو تمیز نخواهد داشت ، در سومین و آخرین T20 International در تاریخ سه شنبه.

ناخدا ویرات کوهلی و قهرمان اصلی او در توپ توپ سفید ، هاردیک پاندیا ، احساس دژاوو می کنند ، زیرا فیلم دقیقاً مانند سال 2016 جلوی دوربین می رود ، زمانی که تیم در ODI ها دزدی می کند اما به سختی برای شکستن روسیه است. 3-0 در سری T20 International.

پس از چند شکست سنگین در دو ODI اول ، سرخپوستان با شروع ODI نهایی در کانبرا گوشه ای کردند.

حتی عدم وجود یک طرفدار توپ سفید مانند Ravindra Jadeja در پیروزی متقاعد کننده شش ویکت در دومین سری T20 در روز یکشنبه تاثیری نداشت.

آنچه باعث افزایش روحیه تیم هند خواهد شد این واقعیت است که آنها اعتماد به نفس خود را به محمد شامی و جاسپریت بومرا داشتند ، با تکیه بر یک سه نفره پیس ، که بین آنها حتی 40 بازی را به طور مشترک انجام نداده اند.

احساس جدید توپ سفید هند ، تانگاراسو ناتاراجان ، شروع بسیار خوبی در مسابقات کریکت بین المللی داشته است ، در حالی که چماق داران استرالیایی خواندن او برای او دشوار است.

همانطور که پاندیا به درستی بیان کرد ، طلسم ناتاراجان و 10 دوندگی که استرالیا موفق به گلزنی نشد ، تفاوت بین برد و باخت روز یکشنبه شد.

تفاوت هند و استرالیا در آخرین بازی درگیری دو تیم در جریان بازی های وسط بود.

هاردیک پاندیا پس از هدایت هند به پیروزی سریالی در دومین T20I ، با شریاس اییر جشن می گیرد.  AP

هاردیک پاندیا پس از هدایت هند به پیروزی سریالی در دومین T20I ، با شریاس اییر جشن می گیرد. AP

استرالیا پس از برکناری کاپیتان ایستاده متیو وید ، در حالی که شماره مخالف او کهلی پس از پاورپلیپ ، بازی را انجام داد ، کمی شتاب از دست داد. القای شریاس اییر به جای مانیش پندی مجروح نیز برای بازدیدکنندگان خوب عمل کرد.

تنها اشکال در یک نمایش در غیر این صورت ثابت ، بازی های کم نظیر یوزوندرا چاهال بود. نداشتن گزینه ششم بولینگ به این معنی بود که کوهلی مجبور شد که قهرمان اصلی خود سهمیه خود را تکمیل کند.

برای استرالیا ، غیبت سرپرست معمولی آرون فینچ ، دیوید وارنر ، میچل استارک ، پت کامینز و جاش هازلوود تأثیرگذار بود ، اگرچه سه نفر از این پنج نفر در اولین T20 International بازی کردند که هند با راحتی 11 ران پیروز شد.

D’Arcy Short در این دو بازی به عنوان یک بازیگر ظاهر نشده است و انتظار می رود مارکوس استوینیس و گلن ماکسول مسئولیت بیشتری به عنوان بازیکنان ارشد داشته باشند.

اما بولرهای کم تجربه استرالیا باید جلوی پوست خود را بگیرند تا ژنگراوت هندی را که شروع به غلتیدن کرده است متوقف کنند.

پیروزی 3-0 بهترین ضربه تقویت کننده برای آن قبل از سری مهم آزمون است.

در مورد استرالیا ، اگرچه یک ضرب و شتم بسیار بر آنها تأثیر می گذارد ، اما آنها سعی می کنند از منظر دیگری به آن نگاه کنند – بسیاری از متخصصان آزمایش آنها هنگام جابجایی هند زیر چراغ های زخم ، جای زخم پاک نخواهند داشت. بیضی آدلاید ، از 17 دسامبر آغاز می شود.