هند و استرالیا: مارک تیلور از ویل پوکوفسکی پشتیبانی می کند تا بازه های شغلی را باز کند ، او را بخاطر استراحت سلامت روان ستایش می کند

سیدنی: کاپیتان سابق استرالیا ، مارک تیلور ، از منتخبان ملی خواسته است تا ویل پوکوفسکی را در فرم انتخاب کنند تا در سری چهار آزمون آینده ، مبارزه با هند را آغاز کند.

تیلور همچنین از این جوان به خاطر شش هفته استراحت از کریکت برای مقابله با مشکلات بهداشت روان در تابستان خانگی 19-2018 تمجید کرد.

پوکوفسکی برای یک سری چهار مسابقه ای مقابل هند در یک تیم تست استرالیایی 17 نفره قرار گرفت.

تیلور همچنین از این جوان به خاطر شش هفته استراحت از کریکت برای مقابله با مشکلات بهداشت روان در تابستان خانگی 19-2018 تمجید کرد.  خبرگزاری فرانسه

تیلور همچنین از این جوان به خاطر شش هفته استراحت از کریکت برای مقابله با مشکلات بهداشت روان در تابستان خانگی 19-2018 تمجید کرد. خبرگزاری فرانسه

تیلور گفت: “من ویل پوکوفسکی را بازی می کردم و جو برنز را بیرون می گذاشتم. برنز به طور متوسط ​​38 کریکت تست دارد و بدون اینکه بازیکن خوبی باشد ، یک بازیکن خوب برای استرالیا بوده است.” کانال 9 “یکشنبه ورزشی”.

“پوکوفسکی گفت که آماده است – او دو صدها ثروت کسب کرده است. او را در حالی که در فرم است انتخاب کنید. او توانایی بازیکنی در دهه آینده را دارد.”

تعداد بسیار کمی از جوانان کریکت استرالیایی به لطف فرم پربار او در شفیلد شیلد ، در سالهای اخیر به اندازه این جوان 22 ساله سر و صدا ایجاد کرده اند.

ویکتوریا پوکوفسکی صدها مرتبه پیاپی تولید کرده و در درگیری شفیلد شیلد پس از 255 شکست ناپذیری برابر استرالیای جنوبی 202 گل در مقابل استرالیای غربی به ثمر رسانده است.

او علی رغم از دست دادن دو دور ابتدایی رقابت ها ، در این فصل 495 دوش را در سه دوره انجام داده و در حال حاضر بالاترین گلزن مسابقات است.

از سوی دیگر ، جو برنز درب بازی کنونی در تابستان گذشته به طور متوسط ​​32 استرالیا بود و شروع کمتری نسبت به فصل شفیلد شیلد داشت و از پنج دوره زمانی 57 رانش را به دست آورد.

پوکوفسکی در اواخر سال 2018 در آستانه صعود به تیم تست قرار داشت اما با استناد به نگرانی های مربوط به سلامت روان ، از بازی فاصله گرفت.

تیلور گفت: “او از كلمه go صریح و صادقانه صحبت كرده است كه آسان نبوده است. در طرفهایی كه من در آنها بازی می كردم به عنوان نشانه ضعف دیده می شد ، در حال حاضر این به عنوان نشانه قدرت دیده می شود.”

“من این واقعیت را دوست دارم که کریس راجرز ، مربی ویکتوریایی ، در مورد خفاش در بالای دستور به او حرفی زده است. او این کار را انجام داده ، دو صدها برابر کرده است ، و او یک بار دیگر علناً بیرون آمده و گفته است ،” اکنون احساس خوبی دارم ، من من از کریکت خود لذت می برم ، من آماده هستم.

“شفافیت و شفافیت او در مورد مسائل روحی و روانی او واقعاً به او کمک کرده است و من فکر می کنم الگوی خوبی برای جوانان ورزش است.”

ناوگان سابق ، از جمله ایان چپل و مایکل کلارک ، اخیراً خواستار حضور پوکوفسکی در تیم استرالیا برای سری چهار تست آینده مقابل هند شده بودند.

با این حال ، سرمربی جاستین لانگر اشاره کرده است که احتمالاً با برنز در ابتدای آزمون افتتاحیه در آدلاید از 17 دسامبر باقی بماند.