هند و استرالیا: محمد کایف می گوید ، راویندرا جادجا “به شدت ناچیز” ، بازدید کنندگان را در T20I های باقیمانده بسیار از دست خواهد داد

  • مطبوعات اعتماد هند

  • 5 دسامبر 2020

  • 19:52:18 IST

سیدنی: محمد کایف ، قهرمان سابق هند ، احساس می کند که مهارتهای همه جانبه راویندرا جادجا “کاملاً دست کم گرفته شده” است و تیم در دو بازی باقیمانده از سری 3 بازی T20I مقابل استرالیا ، او را از دست خواهد داد.

جادجه در دو مسابقه باقیمانده T20 International محروم شد زیرا جمعه در هنگام پخش سریال در کانبرا به سر او ضربه خورد.

“برای دو بازی متوالی ، راویندرا جیدجا نشان داد که چرا در کریکت توپ سفید برای هند بسیار ارزش دارد ، زیرا تعادل مورد نیاز را فراهم می کند.

راویندرا جادجا در اولین T20I مقابل استرالیا با خفاش درخشید و در 44 تحمل 23 زایمان شکست ناپذیر ماند.  AP

راویندرا جادجا در اولین T20I مقابل استرالیا با خفاش درخشید و در 44 تحمل 23 زایمان شکست ناپذیر ماند. AP

کایف در توئیتر خود نوشت: “حتی پس از 11 سال ، او همچنان به شدت مورد کم توجهی قرار گرفته و احترام بیشتری نسبت به او احترام می گذارد. احساس کنید هند دلش برای او بسیار تنگ خواهد شد.”

طی چند سال گذشته ، جادجا تعادل مورد نیاز طرف را تأمین کرده است و این مسئله در کایف ، که در حال حاضر به عنوان دستیار مربی دهلی پایتخت ، لیگ برتر هند (IPL) است ، از دست نرفته است.

Jadeja در T20I اول 44 توپ را از بین برد. قبل از اینکه توسط یک توپچی میچل استارک به کلاه ایمنی خود ضربه وارد شود ، راه را برای جابجایی یوزوندرا چاهل در چرخش دوم به عنوان جایگزین ضربه مغزی هموار کرد.

تاریخ به روز شده: دسامبر 05 ، 2020 19:52:18 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.